Ford неодамна донесе уште една тешка одлука и го сопре производството на легендарниот модел.
Во новата деловна политика на овој произведувач едноставно нема место за Fiesta. Но, ни за многу други модели, како што се Ka, Focus, Mondeo, S-Max и Galaxy.
Токму така, сите овие автомобили заминуваат во историјата за да направат за новите модели на електричното одделение на Ford, Ford Model E, на чие чело е Мартин Сандер.
„Не се одлучивме лесно на тоа, но мораме нешто да направиме“ – така Сандер го прокоментирал за Autocar укинувањето на Fiesta.
Фабриката во Келн, целосно преминува на струја, а прв во низата нови модели сè уште е скриен под церадата. Сепак, благодарение на Сандер, сега можеме да ги видиме неговите линии.
Очекувано, станува збор за кросовер и доаѓа како пазарен пандан на моделите како што е Škoda Eniaq.
По укинувањето на Fiesta, новиот влезен модел на европската гама на Ford станува Puma, со нагласување дека електричната Puma EV Ќе биде претставена следната година, а во продажба ќе се најде во 2025-та година.
Great to see so many of our media friends today in our @Ford in Europe Design Center. Can’t wait for 2023 to arrive, when we will pull the cover of our first electric passenger vehicle coming from #Cologne. #EVs #ElectricVehicle #NewYear2023 pic.twitter.com/3wH3ixEWCW
— Martin Sander (@MSander22) December 15, 2022
Ford има за цел да оствари годишна продажба од 600.000 електрични автомобили во Европа до 2026-та година. Од 2030-та година, секое патнички Ford на Стариот континент ќе биде електричен.
Ford вложува во 490 милиони долари во романските погони и 470 милиони долари во фабриката во Хејлвуд, каде се произведуваат електрични погонски системи.