Без разлика дали станува збор за италијански чанти од телешка кожа Прада или класични карирани палта од британски Burberry, Јужнокорејците се најголемите потрошувачи на лични луксузни стоки по глава на жител во светот, соопшти Морган Стенли.
Инвестициската банка процени дека вкупните трошоци на Јужна Кореја за лични луксузни стоки ќе пораснат за 24 отсто во 2022 година на 16,8 милијарди долари, или околу 325 долари по глава на жител. Тоа е многу повеќе од 55 и 280 долари по глава на жител потрошени од кинеските и американските граѓани, соодветно, според проценките на Морган Стенли.
Луксузните брендови, исто така, ја истакнаа силната продажба во Кореја.
Монклер рече дека нејзиниот приход во Јужна Кореја „повеќе од двојно се зголемил“ во вториот квартал во споредба со периодот пред пандемијата. Сопственикот на Картие, Ричемонт Груп, рече дека Кореја е меѓу регионите каде што продажбата порасна за двоцифрено во 2022 година, во споредба со пред една или две години.
Прада истакна дека блокадите во Кина придонеле за седум отсто пад на перформансите на малопродажбата во 2022 година, а модната куќа соопшти дека падот бил „ублажен со силните перформанси во Кореја и Југоисточна Азија“.