Revuelto е новиот хибриден суперавтомобил на Lamborghini

105

Lamborghini го лансира своето прво сериско возило што доаѓа со хибриден погон, комбинирајќи го новиот V12 со три електромотори

Денешниот ден е посебен за Lamborghini, со оглед на тоа дека италијанскиот производител го претстави својот нов суперавтомобил кој ќе биде предводник во поставата. Нешто повеќе од една деценија предводник на Lamborghini беше Aventador, а сега неговиот наследник конечно е тука. На сцена стапува Revuelto, хиперавтомобил со две седишта што Lamborghini го смета за „блиска иднина“ за автомобилизмот со високи перформанси.

Во срцето на новиот Revuelto е новиот 6,5-литарски V12, дополнет со три електрични мотори за да произведе комбинирана моќност од 1.015 КС. Моќта се пренесува до сите четири тркала преку новиот осумстепен менувач со двојна спојка, а достапен е и целосно електричен режим за овој plug-in хибрид. Користи нова монококна шасија за која Lamborghini вели дека е првата што има предна структура целосно направена од карбон. Возачот има бројни режими на возење од кои може да избере, поточно 13.

Според перформансите, од место до „стотка“ се стигнува за 2,5 секунди. До 200 км/ч се потребни помалку од 7 секунди, а максималната брзина е 350 километри на час. И ако сакате тивко да возите низ градските улици, можете да изберете целосно електричен режим за приближно 10 километри, под услов батеријата да е целосно наполнета.

Нов дизајнерски јазик

Revuelto претставува и нов дизајнерски јазик за Lamborghini. Забележливи се неколку класични елементи вметнати во неговата форма, пред се од Diablo и Murcielago. Кога ќе се погледне Revuelto во профилот, видливо е влијанието на Aventador, но низ сето тоа забележлива е повторливата Y тема. Предните и задните светла имаат структура Y. Големите странични доводи за воздух се насочени напред како стрелка, а центарот на контролната табла исто така има впечатлива форма Y.

Зошто Y e толку застапен? Lamborghini го поврзува ова со модерни „воздухопловни елементи“ и кога ќе погледнете во борбен авион F-35 Lightning II, сето тоа има повеќе смисла. Во комбинација со аголните линии на каросеријата и шестоаголните обрасци на задниот дел за излезите на издувните гасови, Revuelto навистина делува како борбен авион. Ниту целата тематика со авионите не е случајна – Lamborghini го нарекува возачот на Revuelto како пилот, а патникот е копилот. А, кога пилотот и копилотот излегуваат од возилото, тие сè уште го прават тоа користејќи ги култните Lambo врати, кои се синоним за Lamborghini Countach.

Дизајнот на Revuelto не е чисто вежба во научна фантастика. Страничните перки зад предните тркала се дизајнирани да помогнат во насочувањето на воздух во доводите долж конкавната врата на вратата. Вдлабнатиот покрив го канализира воздухот кон задното крило, а истовремено нуди и малку повеќе простор за главата за патниците внатре. Предниот сплитер го дистрибуира воздухот подалеку од предните тркала, додека на задниот дел, најлудиот заден дифузор некогаш користен кај Lamborghini генерира надолна сила додека го лади моторот. Задното крило е активно и автоматски се прилагодува по потреба за ситуацијата, или може рачно да се контролира помеѓу три режими за минимална или максимална потисна сила.

Поголема ефикасност

Во споредба со Aventador Ultimae, Lamborghini вели дека Revuelto е за 61 отсто поефикасен и генерира 66 отсто поголема потисна сила во ситуации со големо оптоварување. Тука на тест ќе бидат ставени пневматиците Bridgestone Potenza Sport изработени по нарачка, со димензии 265/35-20 напред и 345/30-21 назад. Достапна е поголема комбинација на тркала/гума со 265/30-21 напред и 355/25-22 за задниот дел.

Како што споменавме, мотивот Y е присутен внатре, но трите дигитални екрани се издвојуваат. Ниеден не е голем; возачот добива дигитален инструмент кластер од 12,3 инчи, со многу скромен портрет екран од 8,4 инчи во средината. Сепак, патникот добива тесен екран од 9,1 инчи кој исто така прикажува витални информации за возилото. Сите три дисплеи може да споделуваат информации, при што Lamborghini ја нагласува улогата на патникот како копилот.

Lamborghini исто така има за цел да биде поеколошки со Revuelto. Производителот на автомобили има нови процеси за производство на материјали кои се поефикасни. Тапацирот комбинира различни кожи со микрофибер направени од рециклиран полиестер. И слично како и надворешноста, достапни се не помалку од 70 опции за бои за кабината.

Целосно електричен режим

Назад на погонот кај новиот Lamborghini Revuelto. 6,5-литарскиот Lamborghini V12 звучи познато, но ова е целосно нов мотор кој е полесен и помоќен од неговиот претходник. Развива 825 коњски сили при 9.250 вртежи во минута и 725 Nm вртежен момент, сето тоа без потреба од турбополначи. Моторот ги придвижува задните тркала, додека за предните се задолжени два електрични мотори кои додаваат 180 КС и трет мотор монтиран со новиот осумстепен менувач со двојна спојка, уште еден прв за Lamborghini. Монтиран е позади моторот наместо напред, правејќи простор за малиот пакет батерии од 3,8 kWh во она што порано беше тунел за пренос.

Батерија е многу мала, но таа е доволна за да му даде на Revuelto електричен опсег од околу 10 километри. Исто така е доволно мал за моторот да го наполни повторно за околу шест минути. Идејата овде очигледно не е за штедливо возење, туку како додаток на перформансите на моторот со дополнителен бонус за работа со нулта емисија за пристап до области каде што може да има забрани за моторот. Со можност за погон на сите тркала, Revuelto нуди 1.015 КС на земја или 180 КС во ЕВ режимот што ги врти само предните тркала.

Lamborghini засега не објави никакви детали околу цените, а лансирањето би требало да се случи до крајот на оваа година.

Преземено од Avtoplus.mk