Луксузната индустрија се соочува со слаба продажба поради зголемената инфлација и стравувањата од глобална рецесија.
Според една консултантска фирма, за прв пат по повеќе од две години, „растот на потрошувачката на потрошувачите со високи приходи беше негативен“.
Згора на тоа, тие ја намалија својата потрошувачка многу повеќе од групите со пониски приходи.
– Многу брендови ги подигнаа цените на ниво кое не е одржливо – изјави за Yahoo Finance Полин Браун, поранешна претседателка на LVMH за Северна Америка.
Според извештајот на Vogue Business минатиот ноември, 30 отсто од потрошувачите на луксуз изјавиле дека ќе размислат за намалување на дизајнерските артикли, а 20 отсто „планирале да се префрлат на поевтини производи и брендови во текот на следната година“.
Дополнително, 46 отсто рекле дека чекаат продажба и попусти за да ги направат своите „дизајнерски“ купувања.
Vogue Business, исто така, забележа зголемен јаз меѓу потрошувачите кои трошат повеќе, а трошат помалку на луксузна облека.
Поточно, 29 отсто од потрошувачите кои трошат повеќе од 5.000 долари годишно на дизајнерски производи ги зголемиле трошоците во изминатите шест месеци, додека 31 отсто од оние кои трошат помалку од 2.000 долари годишно ги намалиле трошоците.
– Сега економските услови се многу попредизвикувачки – вели Браун и додава:
– Оние кои трошат најмногу пари на луксузни добра ќе продолжат да трошат, но селективно.