Lexus LM пристигнува во Европа како ултралуксузен миниван

48

Новиот Lexus LM од се нуди во варијанти со 4 и 7 седишта исклучиво со 2,5-литарски хибрид кој произведува 247 КС и 329 Nm

Поминаа шест месеци откако Lexus LM за 2024 година ја доживеа својата премиера, но дури сега е официјално претставен во Европа и Велика Британија.

Европските клиенти ќе можат да го нарачаат LM со четири или седум седишта. Vерзијата со четири седишта е најлуксузната од двете и според Lexus „е врв на луксузот“. Задните седишта на овој модел се инспирирани од оние од кабините на авиокомпаниите од прва класа и се дизајнирани да го намалат нишањето на главата, да го подобрат држењето на телото и да можат да се навалат до целосно хоризонтално доколку на патниците некогаш им треба одмор.

Луксуз за патниците

Освен тоа, овие седишта имаат функција на навалување за да го спречат патникот да се лизга нанапред кога возилото сопира, нудат функции за греење и вентилација и вклучуваат седум функции за масажа на седиштата. Седиштата се обложени со полуанилинска кожа, а имаат и продолжени потпирачи за нога. Верзиите со седум седишта имаат VIP седишта во вториот ред и седишта со превртување во третиот ред во конфигурација два плус еден.

Lexus има употребено голем број други функции за LM да се чувствува како приватен авион на тркала. Ова вклучува 3D опкружувачки систем Mark Levinson со 23 звучници и 48-инчен ултра-широк монитор кај верзиите со четири седишта, Active Noise Control, како и тркала и гуми за намалување на шумот. Верзијата со четири седишта, исто така, вклучува и петслоен покрив, додека моделот со седум седишта има малку поненапредна аудио низа со 21 звучник. Моделот со седум седишта го надополнува недостатокот на 48-инчен дисплеј со помал опаѓачки екран од 14 инчи во таванот.

Производителот на автомобили не го заборави ниту на возачот, ниту на совозачот на предното седиште. На пример, има 14-инчен инфозабавен дисплеј, Qi безжичен полнач, две USB-C порти, амбиентално осветлување, дигитален ретровизор и 10-инчен head-up дисплеј.

Хибриден погон

Сите европски и британски модели ќе се продаваат во верзија LM 350h, а моделите со погон на левата страна ќе бидат стандардно со погон на сите тркала, додека британските клиенти можат да избираат помеѓу погон на предните или на сите тркала. Grunt доаѓа од 2,5-литарски хибриден погон кој произведува 247 КС и 329 Nm вртежен момент, дозволувајќи му на моделот со погон на сите тркала да достигне до 100 км/ч за 8,7 секунди и 190 километри на час максимална брзина. Возачите можат да избираат помеѓу режимите Normal, Eco, Sport и Custom.

Изобилството на безбедносни карактеристики се стандардни. Тие вклучуваат помош при управувањето за итни случаи, адаптивна контрола на патувањето, проактивна помош при возење, монитор за возачот, помош за промена на лентата и предупредување за сообраќај.

Импресивни се и сопирачките на LM. Lexus го вгради својот систем за контрола на држењето на сопирањето кој го контролира превртувањето и наклонот на возилото при сопирање со менување на распределбата на силата на сопирање напред-назад. Има и контрола на непречено стопирање што го намалува чувството на нишање кога автомобилот ќе застане. Трик-суспензијата, комплетирана со MacPherson-ови предни и задни двојни шипки со задни краци на задниот дел, ја максимизира удобноста на патниците и се карактеризира со чувствителни вентили за фреквенција кои ги менуваат перформансите на амортизерите при микро-амплитуда и нивоа на висока фреквенција.

Lexus сè уште не објави детали за цените за секој поединечен пазар каде што ќе се продава LM.

Преземено од: Avtoplus.mk