Првиот миниван од Volvo е базиран на новиот 009 на сестринската компанија Zeekr и има распоред со шест седишта со моќност обезбедена од електричен мотор со 268 КС
Миниваните можеби го загубија приматот на неприкосновен избор за семејно возило на европските пазари, пред се поради огромната популарност на SUV моделите, но тие очигледно и понатаму уживаат доверба во многу делови на Азија, особено луксузните модели. Само во Кина, речиси половина милион комбиња беа продадени во првата половина на 2023 година. Volvo, со поддршката на Geely, го искористи овој тренд за да го лансира својот прв миниван наречен EM90.
Oвој целосно електричен модел може да се пофали со опсег од над 720 километри и е специјално дизајниран за кинеските клиенти каде што ќе се спротивстави на низа електрични возила, како и конвенционалните понуди со согорување како што е Lexus LM. Засега моделот не се планира да се воведе на западните пазари.
Спецификации
Volvo тврди дека миниванот е потсетник на Duett од 1953 година, издигнат караван кој бил во понудата до 1969 година. Имајќи предвид дека EM90 во суштина е Zeekr 009 во „облека“ на Volvo, неговите надворешни димензии се очекува да ги отсликуваат оние на неговиот колега од Zeekr со должина од 5.209 милиметри, широк е 2.024 мм и висок е 1.867 мм, со меѓуоскино растојание од 3.205 милиметри.
Третиот целосно електричен модел претставен од Volvo во изминатата година, по EX90 и помалите SUV EX30, треба да се лансира со еден електричен мотор од 268 КС на задната оска. Овој погон му овозможува на премиум миниванот да забрза од 0 до 100 км/ч за 8,3 секунди.
Спарен е со батерија од 116 kWh од CATL која може да се полни од 10 до 80 проценти за нешто помалку од 30 минути. Volvo наведува дека EM90 нуди опсег од 738 км според кинеските тестови на циклус на возење CLTC, кои генерално се 10-20% подарежливи од бројките на циклусот WLTP. Како и со претстојниот предводник на SUV EX90, EM90 е опремен со двонасочно полнење што ви овозможува да ја користите неговата батерија како напојувачка банка за да ги надополните другите електрични автомобили и уреди.
Шест седишта и многу технологија
Дизајниран да биде луксузен семеен транспортер, но и мобилна канцеларија на тркала, EM90 нуди три реда седишта во распоред 2+2+2. Најмногу внимание привлекува распоредот од средниот ред со неговите ултра удобни капетански седишта, кои не само што можат да се пофалат со електрично наведнување, греење и вентилација, туку се опремени и со преклопни послужавници. За забавни или деловни видео состаноци, од покривот се спушта екран од 15,6 инчи, поддржувајќи ја и проекцијата на екранот на мобилниот телефон и разни апликации од трети страни.
Екранот што се повлекува во EM90 е еден од многуте мултифункционални дисплеи и паметни површини, поставувајќи ја основата за различни сценарија во кабината. Според Volvo, со само едно движење на прекинувачот или збор до гласовниот асистент, можете лесно да ја трансформирате внатрешноста во „театар, сала за состаноци или спална соба за задните седишта. Екраните, седиштата, прозорците, климата и осветлувањето ќе се прилагодат соодветно“.
Однапред, кокпитот опфаќа елегантен минимализам, не оставајќи сомнеж дека и EM90 е направен со непогрешливото влијание на скандинавскиот дизајн. Контролната табла е означена со компактен дигитален екран со инструменти и многу поголем, 15,4-инчен централен инфозабавен систем во стил на таблет, со многу малку физички копчиња на повидок.
EM90 е опремен со сеопфатен пакет на напредни системи за помош на возачот кои користат сеопфатен сет на сензори, вклучувајќи камери со висока дефиниција, камери за опкружувачки поглед, радар со милиметарски бранови и ултразвучни радари.
Како што беше споменато претходно, новиот EM90 ќе биде достапен исклучиво на кинескиот пазар, а првичните испораки на клиентите се очекува да започнат наскоро.
Преземено од Avtoplus.mk