Идната постава на Renault ќе има 7 ЕВ развиени од Ampere

71

Renault ги сподели своите планови според кои новата постава ќе вклучува 7 електрични возила, развиени и произведени во Европа од Ampere

Ampere на Renault, независна единица посветена на развој на електрични возила и софтвер за европскиот пазар, откри нови детали за своите планови. Ampere има за цел да произведе седум целосно електрични модели за Renault, вклучително и два модели од следната генерација, до 2031 година. Овие возила ќе се засноваат на две модуларни ЕВ архитектури, со дополнителни понуди со нулта емисија на гасови за партнерските брендови Alpine, Nissan и Mitsubishi

Како дел од поширокиот план „Renaulution“, Ampere премина во автономен ентитет на 1-ви ноември, усогласувајќи се со својата улога во зајакнувањето на стратегијата за електрификација на Renault Group. Лука де Мео, извршен директор на Групацијата Renault, изјави: „Ampere е амбициозен, сеопфатен и структурен одговор на европската индустрија на предизвиците што доаѓаат од Истокот и Западот“, додавајќи дека неговата цел е „да ги направи електричните и поврзаните автомобили достапни за сите“.

Претстојни ЕВ за Renault, Alpine, Nissan и Mitsubishi

Проширената линија на ЕВ на Renault ќе ги покрива сегментите А, Б и Ц, почнувајќи од градски автомобили до семејни кросовери. Според производителот на автомобили, сегментите B и C се очекува да претставуваат дури 75% од пазарот на електрични возила до 2030 година.

Првиот од новите електрани на Renault е Megane E-Tech кој дебитираше во 2022 година и започнува од 38.000 евра на домашниот пазар. Лука де Мео призна дека компактниот кросовер е специфичен производ поради неговата силуета слична на хечбек и скапата цена, иако донесе нови клиенти на марката. На почетокот на 2024 година, Megane ќе биде проследен со механички поврзано семејство Renault Scenic E-Tech со почетна цена од околу 40.000 евра и фокус на лесни одржливи материјали.

Следен е електричниот супермини Renault 5 кој ќе дебитира во февруари 2024 година во Женева со почетна цена од 25.000 евра. R5 ќе има опсег од 400 километри и ќе биде опремен со виртуелен копилот „Revo avatar“ кој користи вештачка интелигенција. Renault 4 ќе следи во 2025 година, базиран на истегната верзија на истата архитектура со поавантуристички став што го позиционира во сегментот B-SUV.

Врвот на презентацијата е четвртата генерација на Renault Twingo – урбан ЕВ со целна почетна цена под ознаката од 20.000 евра кога ќе пристигне до 2026 година. Renault спомена „најдобра ефикасност во класата“ од 10 kWh/100km и 75% помали емисии на CO2 во текот на неговиот животен циклус во споредба со просечното европско возило со внатрешно согорување продадено во 2023 година.

Наследници на Megane и Scenic E-Tech

Renault, исто така, најави уште две електрични возила кои ќе дебитираат во 2027 и 2028 година, соодветно, служејќи како наследници на Megane E-Tech и Scenic E-Tech и ветувајќи значително намалување на трошоците во споредба со постоечките модели.

Покрај понудата на брендот Renault, Ampere ќе произведе и најмалку два нови ЕВ за Alpine, следната генерација на Nissan Micra и сè уште неименуван нов компактен SUV за Mitsubishi. Новиот ентитет исто така ќе го поддржи планот за електрификација на Dacia и ќе обезбеди софтверски решенија за целата групација Renault.

Последно, но не и најмалку важно, првото софтверски дефинирано возило (SDV) ќе биде лансирано во 2026 година, носејќи високи нивоа на поврзување и надградба во текот на неговиот животен циклус. Лука де Мео рече дека надградбите преку воздух ќе му овозможат на производителот на автомобили да го задржи SDV во својот каталог потенцијално засекогаш, додавајќи нови функции овозможени со софтвер по одредена цена.

Две платформи и намалени трошоци за истражување и развој

Сите горенаведени модели ќе возат на две модуларни архитектури – AmpR Small (CMF-BEV) за B-сегментот и AmpR Medium (CMF-EV) за C-сегментот – со цел значително да се намалат трошоците за истражување и развој и производство.

Поконкретно, Ampere има за цел намалување на трошоците за 40% помеѓу првата и втората генерација на компактни електрични возила до 2027-2028 година. Оваа цел е поделена на 50% намалување на цената на батеријата, 25% намалување на цената на електричниот погон, 25% намалување на цената на платформата и 15% намалување на цената на горниот дел од каросеријата по возило, заедно со дополнителни 50 % намалување на производните и логистичките трошоци.

Renault се надева дека намалените трошоци ќе му помогнат да го достигне „ценовниот паритет помеѓу ЕВ и возила со согорување“ пред ривалските брендови во 2027-2028 година со наследниците на Megane E-Tech и Scenic E-Tech.

ЕВ произведени во Франција

Ampere планира да ги произведува електричните возила во Франција, искористувајќи ги предностите на капацитетите на ElectriCity на Renault Group. Монтажата ќе се одржи во Дуе и Мобеж, куќиштата на батериите и електричните компоненти ќе бидат изградени во Руиц, додека електричниот погон ќе се произведува во Клеон.

Производниот капацитет треба да порасне од почетните 400.000 единици годишно до 620.000 годишно до 2028 година. Ова, во комбинација со проширената постава, ќе овозможи таргетирано зголемување на ЕВ продажбата од 45.000 единици во 2023, до околу 300.000 единици во 2025 и близу 1.000.000 единици до 2031 година што претставува пазарен удел од 10% во Европа.

Проектираните приходи се очекува да се зголемат од 2,8 милијарди евра во 2023 година на 10 милијарди евра во 2025 година и дополнително да надминат 25 милијарди евра до 2031 година. Во однос на оперативната маржа, целта е да се постигне рентабилност во 2025 година и постојано да расте до надминување на 10%. од приходите почнувајќи од 2030 година.

Преземено од Avtoplus.mk