Новата генерација на Dacia Duster доаѓа со поодржливи материјали, поголема пространост и електрифициран погон
Dacia Duster, најважниот модел на романскиот производител, влегува во својата трета генерација, со подобрување на сите аспекти што го прават популарен овој SUV. Новиот Duster изгледа подобро од неговиот претходник, користи поцврсти и поодржливи материјали, има попространа кабина и сега се нуди со електрифицирани погонски единици кои го надокнадуваат укинувањето на дизел верзијата.
Новата генерација го усвои најновиот стилски јазик на производителот, кој изгледа како помала верзија на концептот Biggster. Извајаната каросерија се одликува со дарежлива количина на пластична обвивка направена од нов материјал наречен Starkle (20% реупотребен полипропилен), додека изразените браници, лакови на тркалата и големите заштитни плочи за подвозјето го комплетираат оф-роуд ставот. Понатаму, потенките и модернизирани светлосни единици вклучуваат LED диоди во форма на Y, што е една од карактеристиките на Dacia.
Во внатрешноста на кабината, новиот Duster воведува дигитален кокпит кој се состои од 7-инчен дигитален инструмент кластер и 10,1-инчен дисплеј за инфозабавата.
Погонски агрегати со електричен погон и опција 4×4
Целосно новиот Duster е поставен на CMF-B архитектурата, која сега е основа на целата палета на модели на Dacia заедно со бројни модели од другите брендови на Renault Group. Се вели дека новата платформа ќе донесе подобрувања во квалитетот на возењето и удобноста, додека е компатибилна со благи хибридни и хибридни погонски единици, покрај опцијата за би-гориво (гас/ТНГ).
Најмоќната верзија на Duster е Hybrid 140, со хибриден систем за самополнење кој произведува комбинирани 140 КС. Електрификуваниот погонски агрегат што е заеднички со Jogger се состои од атмосферски 1,6-литарски четирицилиндричен мотор, двојни електрични мотори, менувач со повеќе режими и батерија од 1,2 kWh.
Како поедноставна алтернатива, Dacia го нуди Duster TCe 130 со 1,2-литарски трицилиндричен бензински мотор со турбополнач, кој има 48 V благ хибриден мотор и помала батерија од 0,9 kWh. Благиот хибриден Duster произведува 130 КС и се вели дека нуди 10% пониски емисии и потрошувачка на гориво во споредба со неелектрифициран мотор со иста моќ. Моторот од Renault е исклучиво поврзан со шестстепен мануелен менувач кој ја испраќа силата или на предните или на сите четири тркала.
Опционалната верзија 4×4 има пет режими на возење што може да се изберат (автоматски, снег, кал / песок, теренски и еко) и водечка оддалеченост од земјата до 217 мм што го става Duster меѓу најефикасните – модели способни за пат во сегментот на компактни SUV модели.
Најпристапни цени во својот сегмент
На крајот, базичниот Duster доаѓа со 1,0-литарски TCe 100 Bi-Fuel мотор со турбо полнач кој може да работи и на бензин и на ТНГ. Оваа поставка му овозможува на теренецот да патува до 1.300 километри помеѓу станиците за полнење гориво, кога резервоарите за бензин и ТНГ од 50 литри се полни. Резервоарот за ТНГ се наоѓа под подот на багажникот, така што не го загрозува товарниот капацитет.
Цената допрва треба да се објави, но Dacia вети дека Duster ќе ги има „најпристапните цени во својот сегмент“, нарекувајќи го „најдобрата зделка на пазарот“. Моделот ќе се произведува во фабриката во Питешти во Романија, како и кај неговиот претходник. Според компанијата, околу 1.000 единици на Duster излегуваат од фабричките ленти секој ден, со кумулативно производство од2,2 милиони единици од дебито на првата генерација во 2010 година.
Преземено од Avtoplus.mk