Крај на една ера за баварската марка…
BMW стави крај на производството на мотори со внатрешно согорување (MВС) во својата фабрика во Минхен, Германија, со што се означува крај на една ера. Компанијата има намера да го реконфигурира објектот за производство на серија електрични возила.
Вакво нешто се очекуваше подолго време. Всушност, BMW веќе објави во ноември 2020 година дека ќе го префрли производството на своите мотори со осум и дванаесет цилиндри од Минхен во Хамс Хол во Велика Британија, а помалите мотори ќе се произведуваат во Штајр, Австрија.
Според германски BR24, последниот мотор со внатрешно согорување произведен во фабриката во Минхен бил V8 кој излегол од производната лента на 10 ноември. Сето ова беше потврдено и од BMW за самиот медиум. 1.200-те вработени во фабриката ќе поминат обука и ќе бидат распоредени во други улоги или во различни објекти на BMW.
Интересно е тоа што за разлика од повеќето негови ривали кои поставија конкретни датуми за прекинување на возилата со мотори со внатрешно согорување, BMW се воздржа од тоа. Додека многу конкуренти ветија дека ќе преминат исклучиво на електрични возила (ЕВ) до 2030 година, BMW е скептичен и не мисли дека ова е остварливо. Како резултат на тоа, ќе продолжи да продава возила со согорување и ЕВ модели истовремено на голем број пазари.
Локацијата во Минхен се занимава со производство на електричниот i4 од октомври 2021 година и исто така ќе биде дом на идните електрични возила базирани на Neue Klasse. BMW Blog, пак, открива дека другите ЕВ што ќе се произведуваат во Минхен ќе бидат електричната Серија 3 – позната како i3 – i3 Touring и втората итерација на i4. Производителот на автомобили потврди дека ќе лансира шест Neue Klasse ЕВ помеѓу 2025 и 2027 година.
BMW го претстави првиот од своите модели Neue Klasse со впечатлив концепт претставен на почетокот на септември. Платформата е исто така дизајнирана да поддржува модели со внатрешно согорување, така што дури и овој модел не значи крај за ваквиот тип возила во BMW. Различни други BMW ЕВ исто така се произведуваат во Германија, иако не во Минхен. Тие ги вклучуваат iX, i5 и i7 вградени во Динголфинг и iX1 и iX2 изградени во Регенсбург. BMW, исто така, планира да воспостави голема локација за склопување на батерии во општината Страскирхен.
Преземено од Avtoplus.mk