Британскиот Autocar ја анализираше просечната максимална тежина на сите тестирани нови автомобили и дојде до заклучок дека од 2016 година тие се здебелиле речиси 400 килограми, од 1553 килограми тогаш, до 1947 килограми во 2023 година. Ова главно се должи на зголемената популарност на теренците и кросовер возила. Дополнителен фактор е зголемувањето на бројот на хибриди, plug-in хибриди и електрични автомобили опремени со батерии.
Просечниот нов автомобил на бензин или дизел – не вклучувајќи ги хибридите и plug-in хибридите – е 150 килограми полесен од просечното електрично возило, според студијата. Ако ги вклучиме хибридите и plug-in хибридите, таа разлика паѓа на 100 килограми. Според Autocar, трендот на зголемување на просечната максимална тежина засега нема крај. Во првиот квартал од оваа година, просечната маса на тестирани нови автомобили беше 2087 килограми, што е веќе за 100 килограми повеќе од просекот за 2023 година.
Треба да се напомене дека во првите три месеци од 2024 година, Autocar тестираше главно тешки електрични возила. Се разбира, целосно зависи од моделите што индустријата ги лансира, но генералниот тренд е јасен. Патем, има и други фактори во игра покрај популарноста на теренците и зголемениот број на електрични возила. Повеќето производители се повлекоа од компактниот А-сегмент, бидејќи малите хечбекови повеќе не се профитабилни. Додава и на просечната тежина. Покрај тоа, сè построгите европски безбедносни барања, исто така, ги прават новите автомобили потешки. Без оглед на тоа во кој сегмент е одреден модел, списокот на задолжителни безбедносни системи е сè подолг и подолг, пишува Ревија Хак.