Ford не е првиот што дошол до овој заклучок. Ладењето на пазарот на електрични автомобили во Европа принуди многу производители да ги променат своите планови. Електричните автомобили се иднината, но очигледно тие сè уште не се многу интересни за клиентите.
Ford призна дека можеби бил премногу агресивен во својата политика за електрична транзиција. Во интервју за Autocar, главниот оперативен директор за електрификација на Ford, Марин Ѓаја, рече дека компанијата е премногу амбициозна со своите електрични планови во Европа.
„Мислам дека клиентите го кажаа своето и ни кажаа дека планот е премногу амбициозен. Не гледаме дека целосното електрично напојување до 2030-та година е добар избор за нашиот бизнис или за нашите клиенти“, вели тој.
Во 2021-ва година, Ford ги објави плановите да ја претвори целата флота на возила во Европа во електрични до 2030-та година, но плановите очигледно ќе се променат.
Се чини дека во европската подружница на Форд, бензинските автомобили и хибридите ќе живеат по 2030-та година. Во моментов, Ford продава само две електрични возила во Европа, Explorer EV и Mustang Mach-E.
Новиот Ford Capri ќе се појави во продажба подоцна во оваа година.
Ford не е првиот што дошол до овој заклучок. Ладењето на пазарот на електрични автомобили во Европа принуди многу производители да ги променат своите планови. Електричните автомобили се иднината, но очигледно тие сè уште не се многу интересни за клиентите.
Фото: Facebook