Новата батерија на кинески Geely може дури и да задржи 90,54% од својот капацитет на температури под -30°C
Geely претстави нова литиум-железо-фосфатна батерија за електрични возила, за која вели дека ќе потрае за возење 1 милион километри и ќе трае до 50 години. Исто така, се полни побрзо, работи подобро во ладни средини и може да издржи сериозно тешки услови.
Новата батерија, позната како short blade (кратко сечило), има подобрена дијафрагма за подобрување на густината и безбедноста на енергијата. Користи повеќеелементни електродни материјали за значително да ја намали брзината на внатрешната хемиска реакција, што компанијата тврди дека е една од главните причини зошто овој нов тип на батерија може да понуди продолжен животен век.
Кинескиот производител на автомобили вели дека батеријата може да се полни 3.500 пати, што е еквивалентно на 1 милион километри возење, сето тоа со „минимално влијание врз опсегот на батеријата“. Не само што продолжениот век на употреба ќе ја помогне резидуалната вредност на половните електрични возила, туку и Geely вели дека ќе ги намали емисиите на СО2 за повеќе од 80.000 тони годишно. Ќелијата има капацитет од 192 Wh/kg и е приближно 40% пократка од традиционалната сечива батерија.
Тестови
Тестовите спроведени со батерии со short и long blade со ист капацитет откриваат дека пакетот со краток облик се полни побрзо. Додека на батеријата со долго сечило и беа потребни 26 минути за да се наполни од 10-80%, на новата батерија со кратко сечило и беа потребни само 17 минути и 4 секунди. Дополнително, задржувањето на капацитетот на долгото сечило падна на 78,96% на -30°C додека краткото сечило задржа 90,54% од својот капацитет во истите услови.
Geely е особено горд на тоа колку е безбедна батеријата. Ако ќелијата е дупната, слој од алуминиумска фолија автоматски ќе се спои во мембраната на батеријата за да создаде изолационен слој, спречувајќи кратки споеви и термички неизбежни настани. За време на тестирањето, батеријата беше пробиена со осум челични игли од 5 мм истовремено и оставена да отстои 1 час „со нула негативни ефекти“. Geely, исто така, ја застрела батеријата со куршум од 5,8 мм и не наиде на термичко палење.
Тестирањето не застана тука. Новата батерија со кратко сечило исто така била потопена во морска вода, фрлена во оган, ставена во екстремно студени средини, удирана од страна, згрчена за 26 тони и изгребана. Geely вели дека сите безбедносни карактеристики овозможиле батеријата да минува со неверојатни бои.
Geely не кажа кога ќе почне да произведува електрични возила со овие нови батерии.
Преземено од Avtoplus.mk