Амбициозните работници на почетокот на нивните кариери добиваат многу совети за тоа како да напредуваат. Еден од вообичаените совети е да бидете меѓу првите што ќе пристигнете на работното место и последни што ќе го напуштат, за да им покажете на претпоставените дека сте посветени на работата.
Тој совет го добила и американскиот маркетинг експерт Брајана Доу кога ја започнала својата кариера пред десет години. Често доаѓала рано и работела долги часови за да покаже дека има волја и мотивација за развој на бизнисот. Доу беше желна да докаже дека може да оди „погоре“ и „надвор“. Сепак, доживеала интензивно исцрпување.
Кога ќе погледне наназад, сфаќа дека добронамерниот совет често доаѓа со предупредување дека долготрајното работење е одраз на посветеноста на работата, но на сметка на приватниот живот.
„Немав никаква хармонија меѓу работата и приватниот живот“, вели Доу, која сега има своја маркетинг агенција.
Сега верува дека наведениот совет е неоснован, особено кога менталното здравје е приоритет. Со Доу се согласува и советничката за кариера Стејси Халер, која има 30-годишно искуство во вработување на други лица.
„Мислам дека луѓето се доволно паметни сега за да знаат дека само затоа што седите во канцеларија осум часа на ден не значи дека сте продуктивен работник“, истакна таа.
Наместо тоа, има многу други начини да го искористите вашето време за да покажете дека сте возбудени за работата и сакате да продолжите напред.
„Изградете односи, најдете ментор, запознајте го тимот. Набљудувајте ги успешните луѓе, видете како работат и прашајте ги за совет“, советува Халер.
Таа истакна дека работниците од генерацијата Z (луѓе родени помеѓу средината на 90-тите и 2010 година) се во особено добра позиција да им дадат приоритет на градењето односи кои можат да им помогнат подоцна.
„Тоа е она што треба да го правите на работното место. Не фокусирајте се на тоа да доаѓате рано и да останете доцна само за да покажете дека сте вреден работник“, нагласи Халер.
Доу верува дека менаџерите треба да ги преиспитаат своите очекувања доколку се фокусирани само на времето што вработените го поминуваат на нивните работни маси, наместо на она што го прават или како ги изразуваат своите амбиции.
„Ако вашиот нов вработен прави одлична работа и бара повеќе можности и сака да биде на различни проекти, тоа би требало да зборува многу повеќе од некој што останува на работата подолго“, истакна Доу.
Халер потсети дека е важно да се почитува работната култура, што значи навреме да се доаѓа на работа, да не се пропуштаат состаноци и да нема „бедни изговори“. Според неа, ако сите се таму од 8:30 до 18 часот, бидете таму од 8:30 до 18 часот, но ако се појавите во 7 часот само за да истакнете поента, тоа, заклучи таа, е малку лудо, пишува CNBC .