Производителите на електрични возила обично нудат гаранција за батерии од 8-10 години или 100.000 милји. Колку е поголема километражата на електричното возило, толку е полоша неговата состојба на батеријата. Но, истрошеноста на батеријата зависи и од начинот на полнење на автомобилот: дали сопственикот често користел станици за брзо полнење или бавно го полнел, до 80%, како што препорачуваат производителите, пренесува Automobili.hr.
Електричните возила со изменета километража претставуваат сериозен проблем бидејќи го отежнуваат проценувањето на фактичката состојба на батеријата. Според податоците на carVertical, на 2,6% од сите електрични возила проверени на платформата им се променила километражата. Километражата на хибридни (4,5%), бензински (5,4%) и дизел (6,2%) автомобили се менува уште почесто.
Колку повеќе е исцрпена батеријата на електричното возило, толку е пократко растојанието што може да го помине. Постар електричен автомобил нема да може да вози толку далеку како модел што штотуку излета од лентата за склопување. Ова е веројатно една од главните причини зошто некои возачи сè уште се плашат за опсегот и избегнуваат да купуваат електрично возило.
Иако многу купувачи се загрижени дека одржувањето на електрично возило може да биде скапо, тоа не е сосема точно. Електричните возила обично се поедноставни во конструкцијата од автомобилите со мотор со внатрешно согорување и имаат помалку подвижни делови.
Меѓутоа, доколку електрично возило учествува во тешка сообраќајна несреќа, поправките би можеле да чинат илјадници евра. Меѓу сите автомобили проверени на carVertical, електричните возила имале највисока просечна цена на штета – 7.023 евра. Просечната цена на штетите за хибридни (6.793 евра), бензин (5.957 евра) и дизел (4.256 евра) автомобили е помала.
Во споредба со другите возила, електричните возила имаат помала веројатност да учествуваат во сообраќајни незгоди. Ако барем еднаш биле оштетени 45% од хибридните, 49,1% од бензинските и 46% од дизел автомобилите, уделот на оштетените електрични возила на carVertical бил само 35,4%. Според Бузелис, тоа се должи на релативно ниската преваленца на електрични возила – тие сè уште не се многу популарни во повеќето земји, а нивната просечна возраст е значително помала.