Дали е подобро да се купи понов автомобил со повеќе километри или постар со помала километража?

394

Изборот на квалитетен користен автомобил за парите што ги имате е сè освен лесно.

Не е лесно да се избере автомобил од кој ќе бидеме задоволни и кој ќе нѝ служи многу години. Матас Бузелис, експерт од компанија која собира и обработува податоци за автомобили, открива што не треба да се занемари при купување на возило, пишува Вечерњи лист.

Има значително повеќе купувачи на половни автомобили отколку што има купувачи на нови автомобили. Разбирливо, бидејќи стандардот дозволува само малцинство да инвестира во нов автомобил, а расте и уделот на возачи кои се обидуваат да избегнат ненадеен пад на вредноста со купување на поново користено возило, што е најзабележливо во првите години од користењето на автомобилот.

Сепак, изборот на квалитетен користен автомобил за парите што ги имате е сè само не лесно.

Каде да барате, што да барате? Дали е подобро да се купи понов автомобил со поголема километража или постар со помала километража?

Дали треба да се избегнуваат дизели на пазарот на втора рака – во светлината на претстојните регулативи на ЕУ – или дали добро сочуваните дизел автомобили се стока што вреди да се размислува токму поради овие нови регулативи?

Има многу прашања, уште повеќе дилеми. Матас Бузелис, експерт за автомобили и шеф за комуникации во carVertical, дојде на помош.

„Обично препорачуваме да барате користени автомобили во оф-сезона – почетокот на летото или втората половина на есента може да биде добро време да барате поевтини автомобили. Септември, на пример, е доста активен, многу луѓе бараат за нов половен автомобил во септември“.

„Зимата може да биде проблематична затоа што може да биде незгодно да се прегледа автомобил на дожд или снег. Исто така, автомобилите опремени со зимски гуми може да бидат побучни, а тоа може да прикрие некои од сомнителните звуци што доаѓаат од моторот, погонот или суспензијата.

„Сепак, може да биде добра идеја да барате користен автомобил во секое време. Повеќе се работи за наоѓање најдобра вредност за парите, а времето има релативно мал ефект врз тоа“, открива Бузелис.

„Возачите генерално бараат половни автомобили со дизел мотор, главно хечбекови. Тие се повеќе заинтересирани за автомобили опремени со рачен менувач, а во просек бараат автомобили стари околу девет години. Исто така, во просек, тие се гледајќи ги дизел автомобилите со околу 134.800 километри, односно автомобилите на бензин со 81.500 километри.

Дали ова значи дека треба да бегате од автомобили кои поминале значително повеќе километри?

„Не сакаме да создаваме идеја дека е подобро да се избегнуваат возила со повеќе од, на пример, 300.000 километри на километражата. Квалитетот на користениот автомобил и начинот на кој се одржува е важен.

“Доколку историјата покажува постојано зголемување на километражата и автомобилот е правилно сервисиран, не би требало да има поголеми проблеми со таков автомобил. Во спротивно, подобро е да се избегне таков автомобил или да се прегледа многу внимателно. Кај таквите автомобили, тајмингот Треба да се замени ременот или синџирот на моторот, да се смени маслото и темелно да се сервисира, бидејќи обично нема податоци кога е извршено такво сервисирање“, предупредува Бузелис.

Доверливоста на автомобилот зависи и од одредени фактори, како што се типот на гориво, годината на производство или дури и брендот на производителот.

„Постојат исклучоци како старите (или дури и класичните) автомобили Мерцедес-Бенц кои надминуваат 400.000 километри и сè уште можат да влечат како „работен коњ“. физички документи, доколку не се дигитализирани).“

“Без ова, таков автомобил може да биде одлив на пари. Има возила кои можат да поминат 200.000 километри за неколку години. Поновите премиум дизел модели се исклучително погодни за подолги патувања, па затоа е важно километражата да се прави најмногу на автопати, а не во сообраќај“.

Значи, која е староста на автомобилот што се препорачува за купување, кога станува збор за користено возило?

„Слаткото“ за купување половен автомобил е кога тој е стар помеѓу 3 и 5 години. Тогаш возилото веќе во голема мера ќе биде амортизирано и не би требало толку брзо да амортизира во следните 3-5 години.

„Автомобил стар над 15 години треба темелно да се прегледа – избегнувајте го или купете го по пониска цена ако има историски докази за сериозна штета. Сепак, многу старите возила имаат тенденција да бидат супер достапни и понекогаш се купуваат за да се користат додека не започнат. да се распадне“.

„Секогаш силно ги советуваме возачите да ја истражуваат историјата на таквите автомобили бидејќи секоја информација што покажува дека безбедноста може да биде загрозена е сигнал до купувачите да бараат алтернативни понуди“, вели Матас Бузелис.

Со оглед на промените во законодавството на ЕУ, тенденцијата за замена на бензински и дизел автомобили на патиштата со електрични низ годините, потребно е да се запраша дали е препорачливо да се купи автомобил со дизел или бензин кој денес е стар неколку години.

Бузелис верува дека автомобилите со дизел или бензин се прилично рационален избор за повеќето возачи.

Нивната просечна пазарна вредност е прифатлива во споредба со електрифицираните или целосно електричните возила, додека нивните карактеристики или способности во однос на опсегот или практичноста се далеку подобри од електричните возила.

„Луѓето сè уште не се убедени дека треба да се префрлат на електрични возила бидејќи има инфраструктурни проблеми во густо населените места, каде што возачите немаат свои полначи или не можат да ги полнат своите автомобили на работа.