Xpeng останува посветен на Европа и покрај тарифниот притисок

23

Кинескиот производител на електрични возила Xpeng останува посветен на Европа на долг рок и покрај притисокот со кој се соочува од тарифите на ЕУ, според висок претставник на компанијата.
„Нашиот план за Европа е многу долгорочен“, изјави Брајан Гу, потпретседател и копретседател на Xpeng, за Шарлот Рид на CNBC во понеделникот на саемот за автомобили во Париз.

Осврнувајќи се на одлуката на ЕУ да усвои повисоки царини за увоз на кинески електрични возила, Гу рече дека тоа извршило „голем притисок“ врз неговиот бизнис модел.

Сепак, тој додаде дека компанијата има „долгорочен фокус“ ​​на континентот и има за цел „да го најде секој можен начин да се справи и да стане конкурентна“.

Гу рече дека Xpeng во моментов разгледува повеќе аспекти од својата деловна стратегија – вклучително мешавина на производи, бизнис модел и цени – додека го проценува влијанието на царините на ЕУ.

Тој не потврди дали Xpeng планира да ги пренесе тарифните трошоци на своите клиенти.

„Постојат голем број области кои ги разгледуваме, ги испитуваме и се обидуваме да ги оптимизираме“, рече тој.

На долг рок, Гу рече дека Xpeng планира да стане „полокален“ во Европа, зголемувајќи го својот производствен капацитет во регионот.

„Да се ​​има локален производствен капацитет е нешто што треба да го направи една компанија со долгорочен план и долгорочна визија. Тоа не е поради тарифите, не е поради краткорочните промени во политиката“, изјави Гу за CNBC.

Претходно овој месец, ЕУ гласаше за усвојување конечни царини за увоз на електрични возила со батерии од кинеско производство. Развојот беше голем удар за кинеската индустрија за електрични возила, која направи значителен продор во Европа во последниве години.