
„Ѓаволот носи Прада – и сега управува со Версаче: Ново поглавје за италијанскиот луксуз“
Групацијата Прада на својата официјална веб-страница објави дека го купува Версаче за 1,25 милијарди евра од Капри холдингс, њујоршка групација која извесен период се претставуваше како американски одговор на големите француски модни куќи, но со текот на времето ја загуби силата.
Донатела Версаче ја напушти својата позиција претходно оваа година за да стане надворешен амбасадор на брендот, а улогата на креативен директор ја презеде Дарио Витале, поранешен директор за дизајн во Miu Miu.
Оваа набавка покажува верба во трајната вредност на концептот Made in Italy, токму во време кога финансиските пазари се опоравуваат од хаосот предизвикан од тарифната политика на претседателот Трамп. Тоа, исто така, го завршува обидот на Капри да создаде американска луксузна група за да им се спротивстави на LVMH и Kering, додека Прада го започнува создавањето на италијански ривал на тие модни гиганти.
„Ова е храбар и амбициозен потег на Прада. Оваа аквизиција ѝ овозможува на Прада да го прошири своето портфолио и да се натпреварува на поголем глобален пазар“, изјави за Њујорк Тајмс Роберт Бурк, основач на консултантската фирма Роберт Бурк Асошиејтс.
Во соопштението за печатот, Андреа Гуера, извршен директор на Групацијата Прада, изјави дека стекнувањето носи „нова димензија, различна и комплементарна“ за Групацијата.
„Версаче има огромен потенцијал“, додаде тој, истакнувајќи дека „патот ќе биде долг“.