
Продажбата на нови автомобили на „Тесла“ (TSLA) во Европа се намали за 27,9% во мај во споредба со претходната година, иако продажбата на целосно електрични возила во регионот се зголеми за 27,2%, а ревидираниот „Модел Y“ на американскиот производител на електрични автомобили сè уште не покажува знаци на закрепнување на брендот.
Вкупната продажба на автомобили во Европа се зголеми за 1,9%, со најголем раст кај хибридите со приклучок и автомобилите со алтернативно гориво, покажаа податоците од Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA).
Продажбата на „Тесла“ во Европа опаѓа пет месеци по ред, бидејќи купувачите се префрлаат на поевтини кинески електрични возила, а во некои случаи протестираат против политиките на извршниот директор на „Тесла“, Илон Маск.
Уделот на европскиот пазар на „Тесла“ се намали на само 1,2% во мај од 1,8% пред една година.
Ревидираниот „Модел Y“ има за цел да ја освежи застарената понуда на компанијата, бидејќи традиционалните производители на автомобили и кинеските конкуренти брзо лансираат електрични возила во услови на трговски тензии.
Продажбата на нови автомобили во Европската Унија, Велика Британија и Европската асоцијација за слободна трговија се зголеми на 1,11 милиони возила во мај, по пад од 0,3% во април, покажаа податоците на ACEA.
Регистрациите на кинеската државна компанија SAIC Motor и германскиот BMW се зголемија за 22,5% и 5,6%, соодветно, додека оние на јапонската Mazda се намалија за 23%.
Само во ЕУ, вкупната продажба на автомобили е намалена за 0,6% досега оваа година.
Ова е и покрај зголемената побарувачка за електрични возила, при што регистрациите на автомобили со батерии (BEV), хибридни возила со приклучок (PHEV) и хибридни електрични (HEV) се зголемија за 26,1%, 15% и 19,8%, соодветно.
Фото: Pixabay