Фолксваген: Европа и електричните автомобили ја зголемија продажбата

Групацијата „Фолксваген“ продаде малку повеќе возила во третиот квартал благодарение на силниот раст на електричните автомобили.
Испораките до клиентите се зголемија за 1% на годишно ниво на нешто помалку од 2,2 милиони возила, објави компанијата во петокот во своето седиште во северниот град Волфсбург.

Бизнисот остана слаб на важниот кинески пазар, каде што групацијата се бори со силна ценовна конкуренција од локалните производители на електрични автомобили. Вкупно, „Фолксваген“ испорача 660.300 возила од сите свои брендови во Народна Република, што е намалување од 7,2%.

Од друга страна, во Европа и САД, продажбата на целосно електрични автомобили, електрични возила на батерии (BEVs), драстично се зголеми. Во претходната година, бизнисот со електрични автомобили во Европа беше оптоварен од фактори како што се намалувањето на трошоците или прекинувањето на програмите за субвенции.

Во САД, однапред направените купувања пред крајот на стимулативниот план веројатно ја зголемија продажбата оваа година. Вкупно, продажбата на електрични автомобили на „Фолксваген“ се зголеми за една третина на 252.100 возила.

Брендот „Фолксваген“ остана на нивото од претходната година во третиот квартал со 1,17 милиони автомобили. Испораките кај важната подружница на групацијата „Ауди“ се намалија за 2,6% на 392.200 автомобили. Како што претходно беше објавено, производителот на спортски автомобили „Порше АГ“ продаде 5,7% помалку автомобили, со продадени 66.100 единици.