Што денес ги прашуваат европските директори на големи компании кандидатите за работа?

Големиот Форум на извршни директори на Fortune, кој се одржа пред неколку дена во Лондон, собра над 500 директори на европски компании.

Особено внимание привлече сегментот кога менаџерите ги наведоа неочекуваните прашања што им ги поставуваат на кандидатите за време на интервјуата за работа. Лидерите од компании како IBM и LinkedIn, кои соработуваа со настанот Fortune, се вклучија во разговорот.

Важно е како тој размислува
Директорите одговорија и споделија со публиката широк спектар на нивните најнеочекувани прашања за интервју.

Дејв Мекан, генерален партнер на IBM за регионот EMEA, се осврна на темата што моментално е во центарот на вниманието кога станува збор за вештачката интелигенција.

„Морам да ви кажам – секогаш ги прашувам кандидатите сега дали мислат дека сме во меур на вештачка интелигенција или не“, рече Мекан. „Цврсто верувам дека не сме, па да видиме што мислат другите.“

Која страна ќе избере кандидатот не е важно, рече тој. Клучно е како тој размислува додека ја брани својата позиција. Тестот е тој што го одлучува исходот.

Повеќе прашања
Парминдер Коли, директор на Shell UK, истакна дека првенствено сака да види како самата улога ќе одговара на потребите на кандидатот и ќе му користи. Тој прашува како нивните вредности ги обликувале и зошто се заинтересирани за бизнисот.

„Ме интересира и разгледувам како личната цел на кандидатот ќе биде исполнета додека работи во нашата организација, на таа позиција, и како таа се вклопува“, вели тој.

Друг директор изјави дека проверува колку добро кандидатот може да ги користи ресурсите на компанијата.

Сју Дјук, директорка на регионот EMEA на LinkedIn, го користи пристапот на компанијата до огромни количини на податоци за тоа како се менува светот на работата. Таа секогаш прашува:

„Ако ги имавте сите тие податоци наутро, а нашите економисти и научници за податоци беа со вас, што би сакале да направиме со тие графикони за да имаме вистинско влијание врз животите на работниците, компаниите и пошироката економија?“, опишува прашање што Дјук секогаш им го поставува на кандидатите.

Ниту тука нема точен или погрешен одговор.

„Барам луѓе кои сонуваат големи работи, кои размислуваат за огромниот потенцијал на сите тие податоци и увид и кои се навистина фокусирани на создавање влијание и поттикнување промени“, рече Дјук.

Исто така, имаше и многу неочекувано, но апстрактно прашање.

Лилика Бек, потпретседател на Sonova Group, вели дека го прашува кандидатот како би му ја објаснил играта тенис на десетгодишно дете.

„Мислам дека е одлично прашање бидејќи е малку неочекувано, но открива колку поединецот може да поедностави и јасно да комуницира“, вели Бек.

Зошто е сето ова важно?
Ако овие прашања покажуваат нешто, тоа е дека кандидатите не треба да се обидуваат да погодуваат што ќе бидат прашани на интервју. Она што можат да го направат е:

колку подобро ги разбираат вредностите и производите на компанијата,
јасно да дефинираат како нивната цел и вештини се вклопуваат во мисијата на организацијата.
Тоа е она што ја прави разликата. Ова е она што е многу важно денес, а не однапред научените одговори – заклучи елитата на бизнис-европското лидерство на Форумот на извршни директори на Fortune.