Alfa Romeo ги објави првите тизери за својот прв ЕВ Milano

67

Првиот ЕВ на брендот, Milano, беше развиен од истиот тим кој сега работи на суперавтомобилот Alfa Romeo 33 Stradale

Повеќе од една деценија по пристигнувањето на првиот бран на модерни електрични автомобили, Alfa Romeo е речиси подготвена да претстави сопствено електрично возило. Компанијата ќе го претстави кросоверот Milano на 10 април, но во пресрет на премиерата објави неколку тизер фотографии.

Официјалните тизер снимки покажуваат прототип на електричниот Milano во камуфлажна обвивка, кој вози на истата платформа e-CMP како и „роднините“ од Stellantis како Peugeot e-2008 и Jeep Avenger. Тешко е да се забележат деталите од предниот дел, но забележливо е дека линијата на половината се крева на задната врата, рачките на задните врати се поставени во рамката на вратата во непосредна близина на столбот Ц и начинот на кој хаубата се протега кон подот го преувеличува впечатокот за ниска фронтална површина.

Од претходно е познато дека на предниот дел ќе се наоѓаат и сет од три ултра тенки дневни LED светла од двете страни на традиционалната решетка во облик на срце, чии линии се протегаат во хаубата за да создадат широка моќна испакнатост, а дополнително навестуваат заден дел инспириран од спортските верзии на Alfa Sud од 1970-тите.

Хибридни опции за одредени пазари

Иако Milano ја дели платформата и опремата за возење со другите автомобили на Stellantis, Alfa ветува дека ќе обезбеди најдобро управување во класата, „исклучително прецизно“ управување и високо ниво на триење. Се вели дека динамичните цели за проектот биле поставени и проверени од истиот тим инженери одговорни за Giulia GTA, кои моментално работат на суперавтомобилот 33 Stradale.

Alfa во оваа прилика не ја коментираше линијата на погонските агрегати, но се очекува електричниот кросовер да го добие истиот батериски пакет од 54 kWh како и Peugeot e-2008 и треба да се приближи до опсегот од 406 километри на тој автомобил. Но, за разлика од Peugeot со 156 КС, тој ќе се нуди со погон на сите тркала, така што би требало драматично да го подобри времето на францускиот автомобил од 9 секунди до 100 км/ч. Peugeot доаѓа со избор на ЕВ и погонски единици со согорување, а Alfa исто така ќе ја искористи флексибилноста на платформата e-CMP нудејќи хибридни мотори во Milano на некои пазари.

Преземено од Avtoplus.mk