Авиокомпанија казнета милион долари: Не рефундирала пари за откажани летови за време на пандемијата

Владата на САД ја казни Бритиш ервејс (БА) со 1,1 милион долари поради тврдењата дека не платила поврат на средства за откажани летови за време на пандемијата.

Американското Министерство за транспорт соопшти дека авиокомпаниите обезбедиле „навремена рефундација на патниците“ за откажани или презакажани летови до и од земјата. Во САД велат дека примиле повеќе од 1.200 поплаки за авиокомпанијата. Бритиш ервејс ги отфрли тие тврдења, велејќи дека тие „постапувале законски во секое време“.

Според Одделот за транспорт, од март до ноември 2020 година, веб-страницата на компанијата им наложи на потрошувачите да контактираат со превозникот по телефон за да разговараат за опциите за рефундирање, вклучително и откажани летови или значително променети од превозникот, јавува Би-Би-Си.

Сепак, потрошувачите не можеа да дојдат до агентите за услуги на клиентите кога го повикаа операторот неколку месеци во овој период бидејќи BA не успеа да ја одржи соодветната функционалност на своите телефонски линии за услуги на клиентите, се вели во соопштението.

– Исто така, немаше начин да се поднесе барање за враќање на средствата преку веб-страницата на превозникот во овој период – соопштија од одделот.

Се додава дека од март до ноември 2020 година, неточни информации на веб-страницата на компанијата ги навеле потрошувачите ненамерно да бараат ваучери за патување наместо рефундирање.

Се вели дека заедно со 1.200 примени поплаки од одделот, БА добила уште илјадници поплаки и барања за враќање директно од потрошувачите. Одделот рече дека неуспесите „предизвикале значителни предизвици и одложувања за илјадници потрошувачи кои добиле барани рефундации“.

Авиокомпанијата ќе добие 550.000 долари од владата за плаќање повеќе од 40 милиони долари за поврат на клиентите со неповратни билети во 2020 и 2021 година.

Авиокомпанијата соопшти: „Многу ни е жал што во екот на пандемијата без преседан, кога за жал бевме принудени да откажеме илјадници летови и да затвориме некои центри за повици поради владините ограничувања, нашите клиенти имаа малку подолго време на чекање за да стигнат до услугата за клиенти.

– До денес имаме издадено повеќе од пет милиони рефундации од почетокот на пандемијата – вели БА.