Козметички салон смисли одличен начин да се промовира. Маж скоро целиот излепен со ленти со восок, шета по улиците на Торонто. Сите што ќе повлечат по една лента и ќе го издепилираат, добиваат 25% посто во салонот. Лентите со восок се означени со смајли во различни бои, во зависност од степенот на болка што ја чувствува на одреден дел од телото. Идејата е на агенцијата Lowe Roche, а мотото на Fuzz Wax Bar е “Толку добро, што боли”. Навистина боли.
Најчитани
Tри знаци дека компанијата може да биде „токсична“
Од нарцисоидни шефови до соработници кои ве саботираат, проблемите на работа може да ви го отежнат секојдневниот живот.
Лаура Лејлиер, тренер за кариера, сподели три...
Ниту Ферари ниту Ламборџини: Што возат најчесто богатите?
Наместо едноставно да купуваат за да ги импресионираат другите, богатите знаат дека користењето автомобил треба да се гледа преку заштеда, а не преку создавање...
Видови на овошје и зеленчук кои имаат најмногу пестициди
Неодамнешниот извештај на Работната група за животна средина (EWG) покажа дека дури 75% од неорганските примероци на свежо овошје и зеленчук во 2024 година...
Градови кои се најдобри во Европа за старт-ап компании
Париз е прогласен за најдобар град за старт-ап компании, а веднаш по него следат Мадрид и Барселона, во новиот извештај на британската компанија за...
Индексите растат, се очекува пад на каматните стапки
На светските берзи цените на акциите значително пораснаа минатата недела, па многу берзански индекси достигнаа рекорди, бидејќи инвеститорите веруваат дека централните банки на западните...