ByteDance потроши 7 милиони долари на лобирање и реклами за борба против забраната на TikTok во САД

12

TikTok и нејзината матична компанија со седиште во Кина, ByteDance, потрошија повеќе од 7 милиони долари заедно оваа година за да се обидат да го спречат Конгресот да усвои закон со кој може да се забрани апликацијата за социјални медиуми во САД.
Само ByteDance потроши рекордни 2,68 милиони долари на внатрешни лобисти на TikTok за да ги таргетира Конгресот и федералните службеници во првите три месеци од годината, според новите извештаи за лобирање. Според податоците на AdImpact, TikTok потроши повеќе од 4,5 милиони долари оваа година на телевизиска и дигитална рекламна кампања против законодавството што може да ја забрани апликацијата.

„Овие расходи ја одразуваат работата што ја правиме за да ги едуцираме носителите на одлуки за тоа како законодавството може да влијае на нашата заедница од 170 милиони американски корисници“, рече портпаролот на TikTok за трошењето, пренесе Сеебиз.