Dr. Oetker го промовира пица брендот Pizza Box кај младите луѓе во Кина со музичко видео кое ги советува да се опуштат и да уживаат, а не само опсесивно да работат и да се обидуваат да заработат пари. Видеото прави споредба меѓу живеењето под стес во урбана Кина и јадењето на Pizza Box во кревет. Од компанијата велат дека се обидуваат да ги промовираат културните разлики, затоа што според истражувањата, 49% од испитаниците од урбаната популација се изјасниле дека повеќе сакаат да останат дома и да одмараат после работа отколку да излегуваат. Вечер помината во излежување пред телевизор во некои култури се смета за мрзливост и ретко кој признава дека сака да го прави тоа.
Најчитани
Во тек е исплата на парите од “Мој ДДВ”
Исплатата на МојДДВ за третиот квартал 2024 година е во тек.
До сега се изготвени налози за поврат кон 370.603 лица во износ од 658.280.592,00...
Кој е наследник на империјата на Миодраг Костиќ: Се вика Александар, има 30 години...
Српскиот бизнисмен Миодраг Костиќ почина денеска на 65-годишна возраст, оставајќи зад себе огромна деловна империја. Тој пред пет години се повлече од менаџерските функции,...
Познати финалистите за Европски Автомобил на Годината
Жирито на Европски Автомобил на Годината (ECOTY) ја објави листата на финалисти за 2025 година. Од првичните 40 модели, 60-те судии ја намалија конкуренцијата...
Што е солемнизација?
Од една страна, нотарот проверува дали договорот е составен во пропишана форма, а од друга страна на странките им ја објаснува смислата и последиците од тој договор.
Како пропадна легендарното Борово: Имаа вистинско гратче со 22.000 работници
Кога се зборува за Вуковар и за симболите што го дефинираа тој град во предвоените времиња, меѓу најважните беше фабриката Борово, која беше основана...