Apple се извини за рекламата: „Ја пропуштивме поентата“

23

Американскиот Apple се извини и призна дека ја „промашил целта“ со својата најнова реклама за iPad Pro.

Видео рекламата, која извршниот директор на Apple, Тим Кук, ја објави на социјалните мрежи во вторникот, наиде на бурни реакции кај нетизените кои сметаа дека видеото го слави уништувањето на човечката креативност и уметност од технологијата.

Во изјава за AdAge, потпретседателот на Apple за маркетинг комуникации, Тор Михрен, се извини.

„Креативноста е во нашата ДНК во Apple и за нас е неверојатно важно да дизајнираме производи што ќе ги зајакнат креативците ширум светот. Нашата цел е секогаш да ги славиме безбројните начини на кои корисниците се изразуваат и ги оживуваат своите идеи преку iPad“, рече Мајрен. „Го промашивме знакот со ова видео и ни е жал поради тоа.

Apple ја потврди изјавата дадена од Мајрен, но одби да коментира дополнително.

Рекламата содржи симболи на човечката креативност, како што се музички инструменти, лименки со боја,  видео игра од 80-тите и биста на човечка глава смачкана од џиновска хидраулична преса. Потоа, под масивната метална плоча на хидрауличниот лифт, се открива новиот iPad Pro на Apple.

„Запознајте го новиот iPad Pro: најтенкиот производ што некогаш сме го направиле, најнапредниот екран што некогаш сме го произвеле, со неверојатната моќ на чипот M4. Само замислете ги сите работи што ќе се користат за создавање“, напиша Кук во објавата на X покрај видеото.

Реакцијата на Интернет на огласот беше веднаш: „Симболиката на неселективно уништување на убави креативни алатки е чуден избор“, напиша еден корисник на социјалните мрежи. „Оваа реклама ефективно ме убеди дека ми треба помалку технологија во мојот живот“, напиша друг.

Други корисници рекоа дека рекламата е со лош вкус поради зголемените стравувања дека вештачката интелигенција може да ги замени работниците – дури и оние од креативните области. Актерот Хју Грант напиша на социјалните мрежи дека рекламата на Apple претставува „уништување на човечкото искуство“.