Новата реклама на Apple ја вознемири јавноста: Погледнете за што се работи

50

Кога рекламата станува вирална, тоа е обично поради една од двете причини – толку длабоко одекнува кај гледачите што не можат да престанат да зборуваат за тоа… или ги вознемирува толку многу што брзаат на социјалните мрежи да го изразат својот бес.

Се чини дека рекламата на Apple за својот нов iPad Pro спаѓа во втората категорија. Рекламата беше објавена на социјалните мрежи во вторникот од страна на извршниот директор на Apple, Тим Кук, а видеото започнува како еден вид временска капсула за човечката креативност.

Cветлата се палат во просторија налик на магацин, каде што ги гледате тие предмети и десетици други креативни алатки како седат на метална плоча во центарот на рамката.

Додека ги слушаме почетните зборови на „All I Ever Need Is You“, сингл на Sonny & Cher од 1972 година, металната плоча почнува да се спушта.

Предметите се во огромна хидраулична преса и за околу 40 секунди сè ќе исчезне – смачкана под тони сила на драматичен начин.

По уништувањето, хидрауличната преса повторно почнува да се крева. Остатоците од смачканите предмети сега ги нема. На негово место е светкавиот нов iPad Pro. Гласот вели: „Најмоќниот iPad досега е и најтенкиот“.

Видеата од хидраулични преси кои уништуваат сè, од електроника до бонбони, станаа многу популарни во последниве години, делумно поради честопати хипнотизирачката природа на начинот на кој работите се уриваат под притисок.

Се чини дека Apple се обидува да профитира од овој тренд, притоа нагласувајќи како неговиот нов iPad Pro е толку моќен што може да ги замени сите други средства за креативно изразување.

Иако компанијата обично е пофалена за нејзиниот паметен маркетинг, многу луѓе на социјалните мрежи брзо ја критикуваа рекламата, нарекувајќи ја „деструктивна“ и велејќи дека „ги уништува симболите на човечката креативност и културните достигнувања.

Но, за многу гледачи, рекламата не ја носи вистинската порака. Погледнете го видеото и проценете сами: