Можеби ќе сакате да размислите двапати пред да го кренете гласот на состанок или да се пожалите на некој колега зад неговиот грб. Гласните говорници и канцелариските озборувања, кои започнуваат со колегите, се најиритирачки, според неодамнешниот извештај на Роберт Халф, кој во август анкетираше повеќе од 1.000 вработени.
„Некои одвлекувања доаѓаат и си одат, но канцелариските озборувања и гласните звучници го одвлекуваат вниманието и навистина можат да влијаат на вашиот фокус, продуктивност и односи на работа. Тие не се само одвлекување на вниманието, тие се опасни навики кои можат да направат хаос во вашата кариера“, рече Даун Феј, претседател на операции во Роберт Халф.
Има одредена непријатност бидејќи сè повеќе луѓе се враќаат во канцеларија откако работат од дома повеќе од три години. Затоа, не е изненадување што грешките во професионалниот бонтон исто така се во пораст, се вели во извештајот.
Како што објасни Феј, многу вработени ги сменија работните места за време на пандемијата, додека други кои работат на далечина можеби развиле нови навики кои ги поместуваат границите на однесување соодветно на канцеларијата.
Стратегии за надминување на одвлекувањата
Брендон Смит, терапевт и тренер за кариера познат како The Workplace Therapist, презентира стратегии за надминување на овие две лоши навики на соработниците.
Како да се справите со гласните соработници?
Блокирајте ги: ако ви е удобно да користите слушалки за поништување шум на вашата маса или можете да се преселите во друга просторија, обидете се прво за да избегнете потенцијален конфликт со гласниот звучник.
Побарајте од нив помош: Ако не можете да избегнете гласно зборување, почекајте следниот пат кога ќе имате важен повик или голем проект и замолете ги однапред да молчат. Смит го предлага следното сценарио: „Извинете, навистина не сакам да се мачам, но имам важен повик за еден час, па кога би можеле да разговарате малку потивко за тоа време, би ми помогнало и навистина би го ценел тоа.“
Со овој пристап, однапред поставувате здрава граница. Тоа е покана за нив да помогнат. Повеќето луѓе се во ред со ваквите барања бидејќи тоа е можност да покажат дека се добронамерни, дарежливи и љубезни, додаде тој.
Кога сè друго не успее: разговарајте со вашиот менаџер приватно. Смит препорачува да му кажете на вашиот шеф: „Навистина би можел да ја искористам вашата помош бидејќи многу од работата што ја работам бара фокусирање или одреден степен на приватност, а оваа личност навистина ме спречува да го добијам тоа. Пробав други методи и ниеден не успеа, па ако има каква било помош или совет што можете да понудите, навистина би го ценел“.
Како да ги неутрализирате канцелариските озборувања?
Прво, треба да одредите дали разговорот е неактивен муабет или дали се прелева во озборувања, пишува CNBC Make It. Смит препорачува да си ги поставите следните две прашања:
Дали лицето за кое се дискутира би се чувствувало непријатно да учествува во овој разговор?
Дали разговорот се фокусира на негативни работи или информации кои би можеле да наштетат на нечија репутација?
Ако одговорот на кое било прашање е да, тоа е озборување и треба да се избегнува по секоја цена. Но, ако се соочувате со канцелариски озборувања, за себе или за некој друг, еве што да направите:
Разјаснете, па соочете се: Ако некој ви пријде и ви каже дека другите ве озборуваат, прашајте за детали, советува Смит.
„Не избрзувајте со заклучоци и не откривајте емоции. Наместо тоа, кажете: „Можеби погрешно сте разбрале. Можете ли да ми кажете повеќе за тоа што сте ги слушнале да кажат?“, рече тој.
Справување со озборувања
Откако ќе ви стане јасно за озборувањата, вратете се на изворот и директно соочете се со него.
„Претпоставете позитивна намера и врамете ја како проблем што сакате да го решите заедно“. Кажете: „Ги слушнав овие коментари и сигурен сум дека тоа не е она што го сакавте, но јас сум заглавен како да ги толкувам и да одам напред и би можел да ја искористам вашата помош“, рече Смит.
Ако некој колега се обиде да ве наведе на озборувања, држете професионална дистанца.
Идеално, вашите соработници ќе добијат навестување дека не сте од оние за озборувања. Но, ако повторно ви пристапат за озборување, обидете се суптилно да го пренасочите разговорот.
„Озборувањата на работа речиси никогаш не завршуваат добро, само доведуваат до повреда и намалена доверба“, заклучил Смит.