Ferrari се пофали со еднократниот проект KC23

20

Ferrari KC23 е наменет за тркачката патека и е базиран на најуспешниот тркачки автомобил на компанијата – 488 GT3 Evo

Пред само неколку недели Ferrari го претстави SF90 XX, a сега открива уште една специјална креација. KC23 е уште поексклузивен бидејќи ќе остане исклучиво еднократен проект и е модел наменет само за тркачката патека. Заснован на 488 GT3, уникатниот модел е опремен со „butterfly“ врати ги усвојува стилските знаци од Vision Gran Turismo и хиперавтомобилот 499P.
Донаторот на автомобилот 488 GT3 Evo беше подложен на значителни модификации, вклучително и активна аеродинамика постигната со моторизирани странични панели на каросеријата за отворање на доводите за воздух. Тркачката „униформа“ е отстранета, во корист на новата боја наречена Gold Mercury која се одликува со завршница слична на алуминиум благодарение на течниот метал вграден во четирислојната боја. Нарачан од „еден многу имагинативен, страствен и строг клиент“, KC23 располага со огромно задно крило што може опционално да се отстрани за да му даде поелегантен изглед на задниот дел.

Добива и странични камери наместо конвенционални ретровизори за подобра видливост, а исто така и за подобрување на протокот на воздух. Поставен е на 18-инчни тркала со густи пневматици, но има и различен сет со 21-инчни предни и 22-инчни задни легури за да го направат автомобилот да изгледа убаво кога е изложен. Сепак, важно е да се истакне KC23 – кој беше развиен во текот на повеќе од три години – останува автомобил само за патеката без оглед на тоа како е поставен.

Привлечен изглед за идните модели

Иако автомобилот ќе остане еднократен, Ferrari споменува дека стилот на KC23 обезбедува „привлечен поглед“ на идните модели. Додека надворешноста е целосно редизајнирана, внатрешноста ја задржува соголената конфигурација со две седишта за седишта и разновидни прекинувачи пренесени од 488 GT3 Evo. Има и заштитен кафез и управувач според тркачките спецификации со неверојатни 16 контроли.

Ferrari не открива дали 3,9-литарскиот битурбо V8 останал непроменет во споредба со тркачкиот автомобил. Во 488 GT3 Evo лансиран за сезоната 2020 година, моторот произведува 600 КС при 7.000 вртежи во минута и 700 Nm при 6.000 вртежи во минута, иако моќноста зависи од тркачката серија.

Преземено од Avtoplus.mk