Ferrari SP-8 е најновиот уникат кој доаѓа од Маранело

58

Одделот за специјални проекти на Маранело го модифицираше F8 Spider со отстранување на механизмот на покривот и создавање двобојна карбонска каросерија

Одделот за специјални проекти на Ferrari разви уште еден уникатен и единечен автомобил. Нарачан од купувач од Тајван, најновата креација на куќата од Маранело е родстерот SP-8.

„SP“ е кратенка за „Special Projects“, одделот одговорен за овие еднократни креации, а „8“ е референца за F8 Spider, последната итерација на автомобилот што го започна животот како 458. И механички, SP-8 е идентичен со F8, бидејќи тимот на Special Projects не ги менува работите под хаубата, па затоа има битурбо 3,9-литарски V8 со 720 КС. Но, самата каросерија е многу поинаква.

Разликата доаѓа преку новите елементи од карбон што суптилно го преобликуваат телото на F8, но и од паметната двобојна шема на бои што предизвикува помисла дека преобликувањето е уште порадикално. Додека задниот дел од каросеријата е обоен во сребрена боја, предниот дел има видлива карбонска завршница што изгледа како да се обидува да се прелее на остатокот од автомобилот.

Предницата се одликува со леано алуминиумска решетка со целосна ширина направена од единствен калап печатен со 3D, вертикалните краци се распоредени и под агол преку комбинација на мислењето на дизајнерскиот тим за тоа што изгледа правилно и податоците за протокот на одделот за аеродинамика. Има и специјални капаци на фаровите, додека тркалата се потсетник на изгледот на бандажите што се користат на автомобили како F40.

Одзади, дизајнот упатува на некои помодерни автомобили. Квадратните врвови на издувните цевки доаѓаат од 296 GTB, а задните светла се повлечени од Roma, но имаат уникатни леќи. Внатре, има мешавина од ново и старо, бидејќи додека основната архитектура на контролната табла е задржана од F8, селекторот за F1 трансмисијата добива ретро изглед првпат претставен на SF90 Stradale.

Она што е исто така впечатливо е дека SP-8 нема покрив, откако тимот на Special Projects го отстрани целосно подвижниот покрив на F8 Spider за да се добие конечниот производ.

Преземено од Avtoplus.mk