Volkswagen го затвори производството на VR6 во Европа пред околу десет години, но производството продолжи во другите делови на светот.
Последниот продаден автомобил во САД со мотор беше Atlas од 2023 година, а VW продолжи да го произведува VR6 во Кина и го стави во моделите Talagon и Audi Q6. Сега, сепак, тоа е готово.
Портпаролот на VW, Андреас Шлајт, излезе на LinkedIn за да ја сподели веста, а последниот VR-6 мотор беше склопен на 12 декември.
Моторот се произведуваше скоро 34 години, а беше премиерно прикажан на салонот во Женева во 1991 година во третата генерација на Golf (2,8-литарски, 174 КС). Оттогаш, склопени се речиси 1,87 милиони мотори.
VR6 ги напојуваше Corrado, Beetle, Passat, Vento/Bora/Jetta, Touareg, Phaeton, Transporter, Eos, CC и Sharan и се користеше во многу модели на VW групацијата како што се Porsche Cayenne, Audi Q7, Audi TT, SEAT Leon. , SEAT Alhambra и Skoda Superb.
Го вградуваа и други производители (Ford Galaxy, Mercedes Vito), а служеше како основа за моторот W12, кој до неодамна го користеше Bentley, но и за W8 од Passat и W16 на Bugatti.