Редизајнираниот Transit Connect има plug-in хибридна погонска група која му овозможува на комбето да патува до 110 км само на струја
Ford го претстави редизајнираниот Transit Connect наменет за Европа. Со достапен погон на сите тркала и plug-in хибридна моќност, новиот Transit Connect е значаен чекор напред. Се одликува со широка решетка, нови фарови и еволутивно тело.
Моделот ќе се нуди со кратко и долго меѓуоскино растојание, како и Van варијнта со две седишта, односно Kombi со пет седишта. Ќе има и нивоа на опременост Trend, Limited и Active.
Работата е примарен фокус и Ford рече дека „новиот дизајн на товарната површина на комбето на панелот обезбедува зголемен волумен на товар од 3,1 m3 или 3,7 m3 во зависност од изборот на меѓуоскиното растојание“. Производителот додаде дека комбето има максимална носивост од 820 килограми и капацитет на влечење до 1.500 кг.
Ентериер
Внатрешноста е едноставна, но е опремена со 10-инчен дигитален инструмент кластер и 10-инчен инфозабавен систем. Купувачите можат да добијат и безжичен полнач за паметни телефони, како и греење на предните седишта и греење на управувачот.
Сепак, комбето е позабележително по тоа што има „флексибилен концепт за седење“ во Kombi верзијата. Дизајнирани да ги привлечат клиентите со двојна употреба, задните седишта се преклопуваат рамно вертикално и се движат напред за брзо да го претворат Transit Connect од патничко возило со пет седишта во работно комбе со две седишта. Ford вели дека конверзијата трае само неколку секунди и, кога се преклопени, задните седишта формираат „заштитна преграда со целосна висина“.
Погонски опции
Под хаубата, има новодостапна plug-in хибридна погонска група која се состои од 1,5-литарски EcoBoost бензински мотор, батерија, електричен мотор и шестстепен менувач со двојна спојка. Ова поставување му дава на комбето комбинирана моќност од 150 КС и 350 Nm вртежен момент.
Што е уште поважно, моделот е наменет да има автономија до 110 километри само на струја. Кога батеријата е испразнета, таа може да се наполни или со штекер за наизменична струја или со брз полнач од 50 kW DC. Ford исто така рече дека plug-in хибридот ќе има три режими – EV Auto, EV Now и EV Later – кои им овозможуваат на возачите да ја максимизираат ефикасноста.
Покрај еколошкиот погон, комбето може да биде опремено и со 2,0-литарски EcoBlue турбодизел мотор. Почетната варијанта има 102 КС и е поврзана со шест-брзински мануелен што ја испраќа моќноста на предните тркала.
Споменатата варијанта со погон на сите тркала има дизел со зголемена моќност од 122 КС. Може да се поврзе или со шестстепен мануелен или со седумстепен менувач со двојна спојка.
Системи
Оставајќи ги настрана погонските агрегати, редизајнираниот Transit Connect е опремен со „најширокиот пакет на напредни системи за помош на возачот досега“. Определите вклучуваат предупредување за преден судир, помош за избегнување, помош при пресек и помош пред судир со автоматско итно сопирање. Ним им се придружува камера за заден преглед, предупредување за излез, Pro Backup Trailer асистенција и информативен систем за слепа точка со предупредување за вкрстен сообраќај.
Transit Connect ќе започне да се произведува оваа пролет, а испораките на комбиња со дизел погон се планира да започнат во текот на летото. Plug-in хибридната варијанта ќе пристигне кон крајот на годината, додека моделите со погон на сите тркала и Kombi ќе пристигнат на почетокот на 2025 година.
Преземено од Avtoplus.mk