Генерацијата Z купува подароци преку Инстаграм и Тик Ток: Не ги интересираат продавниците и веб-страниците

67

Американците на возраст меѓу 18 и 29 години, од кои повеќето се генерација З, веќе почнале да размислуваат за празничен шопинг, покажа неодамнешното истражување.

Речиси половина, 48 отсто, велат дека ќе направат барем дел од купувањето на крајот на годината на платформите на социјалните медиуми како TikTok или Instagram. Ова е многу повеќе од една третина од вкупните клиенти кои го кажале истото.

За брендовите кои се обидуваат да го прифатат клиентот на генерација З, клучно е привлечното присуство на социјалните мрежи.

Околу 86 отсто од купувачите на генерација З велат дека социјалните медиуми влијаат на нивните одлуки за купување, според извештајот на ICSC.

Клиентите можат да купуваат производи преку Instagram од 2016 година. Од септември оваа година, тие можат да купуваат и на TikTok.

Младите потрошувачи повеќе не користат пребарувачи или веб-страници на официјални брендови за да купуваат, вели Савана Веи Ши, вонреден професор по маркетинг на Универзитетот Санта Клара. Ши го истражува донесувањето одлуки на потрошувачите на дигиталните платформи.

„Тие отидоа од мудроста на толпата до мудроста на нивните пријатели“, вели таа.

Со други зборови, производот повеќе не е кул само затоа што секој го има. За генерација З, производот е кул затоа што го има вистинска личност, обично некој што го нашол својот пат до нивниот TikTok feed.

Генерација З купува од „врсници“, а не од познати личности

Во раните години, одобрувањето на славните го направи производот посебен и затоа посакуван. Генерација З, сепак, не им верува и не се грижи дали милионер користи одреден тип на миење лице. Врсник со добра кожа е поубедлива реклама. Дури и ако „врсникот“ е инфлуенсер.

„Тие можат да комуницираат со влијателите на еднаква основа. Не е како да разговарате со бренд каде што испраќате порака на е-пошта, а тие никогаш не одговараат“, вели Шеа.

Официјалната страница станува минато
Лиза Булер (37) ја отвори својата продавница за облека со нула пари за рекламирање. Неодамна беше прогласен за „омилен бренд на генерација З“, поради неговите чудни принтови и гранџ естетиката од 90-тите.

„Го лансиравме Инстаграм пред сајтот да биде достапен за купување како еден вид вовед и сфативме дека луѓето полесно се поврзуваат затоа што се чувствуваше како девојката од соседството да препорачува облека“, вели Булер.

Во иднина, Булер верува дека TikTok и Instagram ќе играат поголема улога во продажбата на мало од официјалната веб-страница.

Декември изгледа далеку, но купувачите веќе добиваат празнични зделки преку апликациите на социјалните медиуми, според Џули Рамхолд, потрошувачки аналитичар на DealNews.com.