Германците повторно пионери: Даваат предност на дигиталните вештини при најмување на работната сила

71

Во изминатите неколку години, германската автомобилска индустрија даваше многу поголема вредност на дигиталните вештини кај својата работна сила отколку порано.

Ова го покажа истражувањето на Институтот ИФО и деловната мрежа в. Особено, дигиталните вештини во најсовремените технологии, како што е автономното возење, се во пораст.

Меѓу сите вештини додадени на профилите на LinkedIn, уделот на овие вештини се удвои од 6,5 проценти во 2015 година на 13,3 проценти во 2020 година.

Во обид да стекне дигитални вештини, германската автомобилска индустрија претежно бара нови работни места. Овие вештини во најновите технологии се 71 отсто почести кај вработените кои штотуку се приклучуваат на секторот, отколку оние кои се веќе вработени.

– Исто така, императив е да се обучат оние луѓе кои работат во индустријата многу години и да се подготват за предизвиците што претстојат – вели Оливер Фалк, директор на Центарот за индустриска организација и нови технологии на ИФО и коавтор на студијата.

Сепак, треба да се спомене дека германската автомобилска индустрија вработува повеќе професионалци кои работат во области поврзани со дигитализацијата – како што се инженерството, ИТ и образованието – отколку другите земји.

– Во глобалната споредба на дигитализацијата во автомобилската индустрија, се чини дека Германија е релативно добро рангирана – вели Фалк. Сепак, постојат разлики во самата индустрија.

– Во споредба со големите производители на автомобили, помалите добавувачи треба да надоместат нешто кога станува збор за дигиталните вештини на нивните вработени – додава тој.

Во просек, дигиталните вештини во најсовремените технологии се 23% почести кај оние што работат за големи производители.

„Дигитализацијата не само што создава нови групи занимања, туку и го менува обемот на должностите за постојните професии. Нашите податоци јасно покажуваат дека дигитализацијата стигнала во германската автомобилска индустрија“, вели Кристин Кевелу од LinkedIn, коавтор на студијата.