Германската автомобилска индустрија има потреба од нов бизнис модел

74

Германските добавувачи на автомобили се соочуваат со нивниот најголем претприемачки предизвик досега бидејќи индустријата се бори да остане конкурентна додека преминува од мотори со внатрешно согорување на поодржливи погонски единици, според индустријата.
„Некои ќе мора да развиваат сосема нови деловни модели и производи долго време додека сè уште прават компоненти за моторот со внатрешно согорување“, изјави за dpa Хилдегард Милер, претседателка на Германското здружение на автомобилската индустрија (VDA).

Индустријата ќе мора да се соочи со промената со сета своја иновативна моќ, рече таа, „но вистината е дека само по себе не е доволно“.

Милер рече дека и владата има улога.

Додека меѓународната конкуренција за деловни локации станува сè посилна и посилна, Берлин и Брисел премногу често немаат брзина и ефикасност, рече таа, додавајќи дека политичарите се заглавуваат во сè повеќе правила и прописи.

А кога се дава помош, за жал често е придружена со максимална бирократија“, рече претседателот на VDA.

Таа ги повика германската влада и ЕУ што поскоро да ги подобрат рамковните услови за германските и европските компании.

„Ни треба помалку бирократија, повеќе трговски договори, конкурентен систем на даноци и давачки и поедноставни и побрзи процедури за одобрување“, рече Милер.

Покрај тоа, рече таа, снабдувањето со енергија и суровини мора да биде обезбедено со меѓународни партнерства со цел Германија и Европа да се направат понезависни и синџирите на снабдување поотпорни.