Германците заостануваат со иновациите во автомобилската индустрија: Тесла предничи, а потоа се Кинезите

31

Развојот и производството на автомобили отсекогаш се сметало за дисциплина во која речиси секогаш победува германското инженерство. Додека во ерата на моторите со внатрешно согорување VW, Mercedes и BMW беа неприкосновени лидери на иновациите во индустријата, оваа репутација е под зголемен притисок во ерата на електромобилноста. Предизвикувачи се BYD, Li Auto или Nio од Кина, но и американскиот производител Tesla, пишува Ревија Хак.

Новото рангирање на Германскиот институт за истражување на автомобили (CAM) нагласува колку е силна доминацијата на Кинезите во електричниот свет. Според студијата, американскиот производител Tesla и натаму е долгорочен лидер во рангирањето на најиновативните производители на електрични автомобили во светот, а потоа следат Volkswagen, кинеските компании Geely и BYD и Hyundai од Кореја. Меѓутоа, ако ги погледнете перформансите на иновациите во текот на изминатата година, се појавува поинаков редослед.

Во тоа време, групацијата Geely беше на првото место меѓу најиновативните светски производители на електрични автомобили. Кинескиот партнер на VW SAIC го зазема второто место, пред групацијата со седиште во Волфсбург. На четврто место е BMW. Следат Tesla и BYD со еднакви поени.