Новата кампања за промоција на туризмот ја претставува Холандија, позната по каналите и кломпите, како најдобро место на земјата. Оваа интересна и забавна реклама е наменета за американскиот пазар, а ја сработи агенцијата Mustache од Њујорк во соработка со Холандскиот одбор за туризам, KLM Royal Dutch Airlines, Амстердам маркетинг и амстердамскиот аеродром Schiphol. Погледнете зошто Холандија е cool.
Најчитани
Колку чини „новата“ Лада Нива?
Транзицијата кон воена економија очигледно не влијаеше на најголемиот руски производител на автомобили, АвтоВАЗ. Тие ја претставија новата верзија на еден од најиздржливите теренци...
Македонката Светлана Мојсов е меѓу 100 највлијателни луѓе на светот во избор на Тајм
Научниот вонреден професор, Светлана Мојсов од Универзитетот „Рокфелер“ е именувана на листата на „Тајм 100“ највлијателни луѓе за 2024 година, која им оддава почит на...
Hyperloop: Патување со капсула од Братислава до Будимпешта за само 10 минути
Патувањето од Братислава до Виена со оваа капсула ќе трае осум минути, а од Братислава до Будимпешта ќе се патува за околу 10 минути.
Почнува деветтиот Економски форум во грчкиот град Делфи
Под централен наслов „Големата транзиција“, во грчкиот планински град со античко значење Делфи, денеска започнува деветтиот Економски форум, на кој најавени се над 1.000...
Богатите Американци земаат пасоши на други земји поради финансискиот ризик: Кои земји им се...
Според водечката адвокатска фирма Henley & Partners, богатите американски семејства сè повеќе аплицираат за второ државјанство како начин да го заштитат својот финансиски ризик.
Богатите...