Икеа ја менува стратегијата

150

Најголемиот светски продавач на мебел се бори со проблеми во синџирот на снабдување, но и покрај тоа, продажбата преку Интернет значително се зголеми за време на пандемијата, пренесува Блумберг. Икеа е последниот голем трговец кој предупреди за проблемите со кои се соочува индустријата, велејќи во четвртокот дека недостатокот на залихи најверојатно ќе трае уште една година.

Известувајќи за годишните резултати, се покажа дека пандемијата всушност му помогна на бизнисот и ја забрза неговата трансформација. Продажбата до крајот на август порасна за 6 проценти во однос на претходната година на рекордни 41,9 милијарди евра, поттикнати од речиси двојно зголемување на продажбата на Интернет.

“Очекуваме дека предизвикот за достапност на суровини ќе продолжи. Овој недостаток трае многу подолго отколку што мислевме на почетокот на кризата“ изјави Јон Абрахамсон Ринг, извршен директор на Икеа, за Фајненшл тајмс.

Џеспер Бродин, извршен директор на најголемата франшиза на Икеа, Ингка, рече дека Икеа го забрза преминот од продажба од големи продавници надвор од градот до помали продавници во центарот на градот и продажба на е-трговија, што се зголеми за 7% од вкупниот број во 2019 година.

“Оваа ситуација ни даде ветар во грбот, сега побрзо од било кога сакаме трансформација“, рече тој.

Икеа досега користеше возови за превоз на стоки од Азија во Европа и купи и изнајми свои контејнери, додека продолжува да се соочува со проблеми во синџирот на снабдување, заедно со речиси сите трговци на мало, бидејќи цените на испораката се зголемија, а пристаништата низ светот станаа пренатрупани.

Бродин рече дека Ингка, која учествува со околу 90 проценти од продажбата на Икеа, инвестираше 2,2 милијарди евра во нови формати на продавници во последниве години, вклучително и продавници што се наменети само за кујни или спални соби, како и помали општи продавници во центрите на градот.