За време на настанот 4x Day на 8 септември, Stellantis го покажа, меѓу другото, и првиот ЕВ на Jeep, а сега ги соопшти и деталите за истиот
Jeep Avenger, првото целосно електрично сериско возило на марката, ја доживеа својата премиера на Салонот за автомобили во Париз. Малиот SUV кој е дизајниран за европскиот пазар се заснова на подлогата на Stellantis, доаѓа со електричен мотор поставен напред и опсег од 400 километри според WLTP. Покрај ЕВ варијантата, Avenger ќе биде достапен и со турбо бензински мотор.
Модерен стил и технолошка кабина
Надворешноста има класичен амбиент на Jeep, со решетка со седум отвори, поделени LED светла, мускулести браници, трапезоидни лакови на тркалата, LED графика во облик на X на задните светла, лизгачки плочи во алуминиумски стил и голема доза пластична обвивка на браниците. и странични прагови. Од Jeep велат дека облогата од 360 степени и заштитените фарови нудат заштита од удари со мала брзина, што е најзастапено во Европа. Дополнително, алуминиумските тркала имаат дијаметар од 18 инчи, со што се подобруваат пропорциите, а покривот е достапен во црна боја за двобоен третман.
Внатре, дизајнот е едноставен со хоризонтална контролна табла во боја на каросеријата, дигитален кокпит и повеќе прегради за складирање со вкупен капацитет од 34 литри во предниот ред во комбинација со багажник од 380 литри. 10,25-инчниот слободно стоечки екран на допир ја вклучува најновата инфозабава Uconnect која е компатибилна со безжичната Apple CarPlay и Android Auto компатибилност, во комбинација со 7-инчен или 10,25-инчен дигитален инструмент кластер. Опремата вклучува и автоматска климатизација, автоматски фарови, сензори за паркирање од 360 степени и камера за заден поглед со „поглед на дрон“. Во однос на ADAS, Avenger е способен за автономија на ниво 2, благодарение на функциите како што се „Помош во сообраќајниот метеж“, „Набљудување на слепи точки“, „Адаптивна контрола на патувањето“, „Центрирање на лента“ и „Активна помош при паркирање“.
Опции за персонализација
Почнувајќи од денес и до 30 ноември, Jeep нуди иницијатива за претходна резервација за Jeep Avenger 1st Edition која е преполна со карактеристики. Моделот е достапен во сончеви или гранитни нијанси со вулкански покрив или во целосна вулканска боја. Стандардно доаѓа и со алуминиумски тркала од 18 инчи, стакло за приватност и целосни LED светла. Внатре во стандардниот комплет вклучува двојни екрани од 10,25 инчи, подлога за безжично полнење, повеќебојно амбиентално осветлување, премиум загреани црни седишта со жолти акценти, товарен под што се прилагодува во висина и електронска задна врата.
На саемот за автомобили во Париз, Jeep прикажува и приспособена верзија на Avenger со надворешна нијанса од Granite, Volcan покрив, сјајно црни тркала, сини акценти и налепници на хаубата со X-camo боја, која е исто така присутна во кабината. Компанијата ќе понуди повеќе од 100 додатоци и пакети за прилагодување за Avenger што овозможува персонализација.
ЕВ без погон на четири тркала, барем засега
Jeep Avenger се базира на архитектурата eCMP, исто како и Peugeot e-2008, Opel Moka-e и Citroen DS3 E-Tense, иако е најкомпактен од сите, со должина од 4.076 милиметри. Оваа бројка го прави 154 мм пократок од Renegade, ставајќи го како нова влезна точка во палетата на Jeep.
Теренецот е опремен со електричен мотор од 400 волти напред кој произведува 156 КС и 260 Nm вртежен момент. Овие бројки се идентични со многу други електрични возила од портфолиото на Stellantis, но Jeep вели дека електромоторот од втората генерација е првиот што го лансира Emotors – заеднички потфат на Stellantis и Nidec Leroy-Somer Holding.
Енергијата се складира во батерија со капацитет од 54 kWh која е поставена под предните и задните седишта и централниот тунел. Jeep тврди дека опсегот е 400 километри во комбиниран циклус и до 550 км во урбаниот циклус каде електричните возила се најефикасни. Користејќи кабел од 100 kW Mode 4 и брз полнач, батеријата може да се полни од 20-80% за 24 минути или да додаде досег од 30 километри за три минути. Кога е приклучен во обична ѕидна кутија со помош на кабел од 11 kW режим 3, целосното полнење трае 5,5 часа.
Моделот ќе добие и бензински варијанти
И покрај претходните гласини, не се споменува варијанта со погон на сите тркала, а Avenger со нулта емисија засега е модел само со преден погон. Интересно, Jeep рече дека во Италија и Шпанија, Avenger 1st Edition ќе биде достапен и со турбо бензински мотор заедно со електричната верзија. Ова најверојатно ќе биде 1,2-литарскиот Puretech од Stellantis.
Avenger можеби е цивилизиран B-SUV, но Jeep не го заборави своето потекло. Така, моделот нуди најдобар клиренс во својот сегмент кој се наоѓа на 200 милиметри од земјата, додека има добар агли надвор од патот благодарение на кратките настрешници. Поконкретно, аглите на приближување и прекршување се 20 степени, а аголот на поаѓање е 32 степени. Моделот стандардно доаѓа и со Jeep Selec-Terrain (со режими Normal, Eco, Sport, Snow, Mud и Sand) и контрола на спуштање по нагорнина.
Jeep Avenger ќе се произведува во фабриката на Stellantis во Тичи, Полска, по неодамнешните инвестиции. Како што споменавме претходно, моделот е веќе достапен за пред-нарачки на одредени европски пазари, пред неговото лансирање на пазарот на почетокот на 2023 година. Антонела Бруно, шеф на Jeep Europe, очекува Avenger да стане најпродаваниот модел во портфолиото на Jeep до 2024 година. Компанијата сугерира дека Avenger е првиот од целосното „портфолио на способни, целосно електрични возила“ кои ќе бидат „со вистинска големина за Европа“, потврдувајќи четири ЕВ лансирања до 2025 година.
Jeep веќе го откри дизајнот на Avenger на денот на Jeep 4Xe минатиот месец, но сега објави галерија фотографии кои го прикажуваат моделот од секој можен агол, заедно со снимките од внатрешноста, притоа објавувајќи ги неговите спецификации.
Преземено од Avtoplus.mk