Како да препознаете лош менаџер – работниците бегаат од нив, а не од компанијата

443

Најголемата одлука што една компанија ја носи е кого ќе назначи за менаџер. Ако сакате да ги задржите добрите работници, мора да имате силни менаџери. 

Лидерите треба да бидат пристапливи, но не премногу, но исто така и подготвени да го пофалат успехот. Добрите менаџери ориентирани кон луѓето разбираат што треба да се направи за да се извлече најдоброто од луѓето.Потребни се способности и вештини. 

Одамна е познато дека луѓето ги напуштаат менаџерите, а не компаниите. Во продолжение прочитајте кои работи покажуваат дека некои луѓе не знаат како да водат тим:

Менаџери кои се грижат само за себе

Овие менаџери не се грижат за исполнување на мисијата на компанијата или усогласување на целите на тимот со организациски цели. Се работи за нивните индивидуални перформанси и добивање годишен бонус. Менаџерите со таков став играат за името и се грижат само за сопствените достигнувања и како изгледаат пред нивните претпоставени.

Нарцисоидни 

Овој менаџер често ја омаловажува работата на член на тимот, па дури и може да ги исмева колегите на состаноците. Ќе ве натера да се сомневате во себе и во она што го правите за компанијата.

Третирање на луѓето како бројки

Во структурите на моќност од горе надолу, вработените се сметаат за предмети или трошоци, а не средства; има мала грижа за нивната среќа или благосостојба, бидејќи мотивот за нивното вработување е исклучиво продуктивноста и профитот. Ретко кој од нив ги гледа вработените како вредни човечки суштества. Како резултат на тоа, ќе наидете на високо ниво на стрес, флуктуации, отсуства и изгореници.

Премногу контрола

Работната средина може да се задуши бидејќи менаџерите сакаат контрола над сите одлуки. Таквите менаџери немаат доверба во тимот, па затоа задачите ретко се делегираат на други. Едвај има простор за групна дискусија или придонес бидејќи стилот на управување е автократски, што ја ограничува креативноста на тимот и желбата да научи нови работи.

Ги зема сите заслуги

Тимот составува прекрасен производ и клиентот е задоволен од резултатите. И тогаш се случува: Менаџерот ги зема сите заслуги. Нема пофалби за тимот, нема признание на членовите на тимот за нивниот придонес.