Како сами да поправите паметен телефон, пред да го однесете на сервис

47

Дали телефонот престана да ви функционира правилно? Тоа не е причина за паника. Еве неколку начини да го поправите пред да го однесете на сервис.

Често мислиме дека паметните телефони се директни наследници на мобилните телефони, но со подобра камера и поголем екран. Всушност, тие се многу поблиску до компјутерите, а најновите паметни телефони се уште подобри од домашните компјутери од пред неколку години.

Повторно стартувај

Паметните телефони се компјутери кои речиси никогаш не ги исклучуваме. Значи, ако некоја апликација не започне или функцијата не работи, а вашиот паметен телефон постојано работи неколку недели, па дури и месеци, едноставно треба да го рестартирате.

Рестартирањето ќе ги вчита сите компоненти на системот во RAM меморијата повторно, рестартирајќи ги сите процеси кои работат во позадина. Повеќето типични проблеми можат да се решат на едноставен начин само со рестартирање на телефонот. За да го направите ова, држете го копчето за вклучување неколку секунди и одберете ја опцијата Restart. Целиот процес ќе потрае околу една минута. Запомнете дека по рестартирањето можеби ќе треба да го внесете PIN-от на SIM-картичката и кодот за отклучување на паметниот телефон, ако имате овозможено такви безбедносни контроли.

Меморијата е многу важна

Системот и апликациите заземаат простор во ROM и RAM меморија. Пополнувањето на меморијата на целиот телефон може да предизвика проблеми. Системот и апликациите треба да создадат привремени датотеки. Ажурирањето на апликации прво мора да се преземе и да се зачува во локалното складирање пред да бидат инсталирани. Значи, ако ја користите меморијата на телефонот со инсталирање нови апликации, поставување музика или снимање филмови со највисок квалитет, перформансите на вашиот паметен телефон може да се намалат. Ажурирањето на апликациите ќе престане со инсталирање. Нема да можете да ја преземете најновата верзија на оперативниот систем. Ова е причината зошто секогаш треба да имате некаков резервен простор на вашиот паметен телефон, на пр. 1 GB ROM.

За да проверите колку меморија се користи, побарајте ја опцијата за чување во поставките. Ќе најдете таму резиме на меморијата што се користи групирана од типот на датотека. Најбрзо и најзгодно решение е да ја користите опцијата за чување “Storage Cleaner option“ (достапна во Huawei паметните телефони). Ќе пронајде стари привремени датотеки и ќе ги избрише без да ја прекине работата на телефонот и да ги оштети важните податоци.

Ако сакате да ослободите повеќе меморија, можете да преместите фотографии од телефонот на компјутерот, да ги деинсталирате најголемите апликации, како што се игри, или да купите поголема мемориска картичка. Друга одлична идеја е да користите cloud drive.

Ресетирање на мрежни поставки

Исто така, може да се случи вашиот паметен телефон да престане да се поврзува на Интернет. Проблемот може да е поврзан со мобилната или WiFi мрежата. Во таков случај, ги ресетирате мрежните поставки. Ниту еден податок нема да биде избришан, но телефонот ќе се обиде да се поврзе со мрежата користејќи ги стандардните поставки, односно оние кои обично работат без никакви проблеми. Затоа проверете дали оваа функција ги решава вашите неочекувани потешкотии со паметниот телефон.

Последно средство – ресетирање на фабрички податоци

Ако ништо друго не помага, тогаш најрадикалното решение, оној што ги елиминира сите проблеми кои не бараат сервисирање на телефонот, е да го ресетирате вашиот уред на фабрички поставки. Како резултат на тоа, телефонот автоматски се враќа во состојбата кога сте го извадиле од кутијата. Запомнете, сепак, дека ова ги отстранува сите податоци од меморијата на телефонот, а не само податоци за апликациите, но исто така и фотографии и други датотеки. Затоа, пред да одите напред и да го направите тоа, осигурајте се дека сте ги поддржале сите важни податоци, така што ќе можете да ја вратите претходната содржина на телефонот. Потоа можете безбедно да го ресетирате телефонот до фабричките поставки. По неколку минути, кога процесот е завршен, ќе треба повторно да се најавите на сите услуги што ги користите и повторно да ги инсталирате вашите апликации. Има многу добри шанси, сите проблеми да бидат елиминирани, а телефонот да биде како нов.

Ако ресетирањето не помогне, размислете да ја контактирате услугата. Можете да телефонирате на специјална телефонска линија и да добиете дополнителни информации, или да одите директно во еден од сервисни центри.