BYD сака да се докаже низ цела Европа, со цел да има пет отсто удел од пазарот на електрични возила до моментот кога ќе започне со локално производство на возила во својата фабрика во Унгарија.
Кинескиот производител на автомобили ги продава своите модели на одредени европски пазари од 2021 година, а минатата година продаде 15.644 возила низ целиот континент. Иако тоа е само дел од 3 милиони EV и PHEV возила BYD испорачани ширум светот минатата година, шефот на BYD Europe, Мајкл Шу, призна дека брендот штотуку започнува во Европа и има големи планови.
„Ние само што почнуваме во овој регион и откриваме како Европејците реагираат на технологијата, производите и услугите на BYD“, изјави Шу за Auto News Europe.
„Европскиот пазар е сосема различен од кој било друг голем пазар како Кина и САД, кои имаат едно законодавство. Имаме различни цели за различни пазари, но за Европа како целина планираме да достигнеме удел од 5 проценти во продажбата на електрични автомобили пред почетокот на производството“.
„Европска компанија, а не кинеска компанија која работи во Европа“
Производителот на автомобили верува дека неговата фабрика во Унгарија ќе игра значајна улога во нејзиното локално проширување со обезбедување побрзи испораки и градење поголема доверба меѓу потрошувачите.
„Нашата цел е да станеме европска компанија, а не кинеска компанија која работи во Европа“, рече Шу.
„Тоа ќе биде европско производство за Европа. Ќе ја користиме нашата напредна технологија од Кина само кога ќе почнеме да градиме овде, но работата ќе се врши во локална фабрика, користејќи локална работна сила и локализиран синџир на снабдување“, објаснува тој.
Унгарската фабрика првично ќе има капацитет да произведува 150.000 возила годишно, но подоцна овој капацитет ќе се удвои на 300.000.
Шу додаде дека моделите на марката ќе продолжат да се продаваат преку партнерски дилери.