Кои автомобили најмалку губат од вредноста со текот на годините?

204

Porsche, Jeep и Mini  се трите марки на автомобили кои со текот на годините губат најмалку по вредност, додека Chrysler, Audi и Seat најмногу губат во вредност, според веб-платформата carVertical.

За да утврдат кои марки на автомобили губат најмногу во вредност со годините на употреба, експертите од автомобилската индустрија на платформата анализираа повеќе од 72 милиони податоци за периодот од 2019 до 2022 година во Европа, САД и Австралија.

Истражувањето покажа дека кога се споредува најниската пазарна вредност на автомобилот и неговата почетна цена, Porsche (64,4 проценти), Jeep (84,4 проценти) и Mini (85,5 проценти) се трите марки кои најмалку губат во вредност. Така, на пример, Porsche ќе изгуби 64,4 проценти со текот на годините, додека Lexus ќе изгуби 89,9 проценти од вредноста.

Меѓу возилата кои задржуваат добар дел од вредноста се потрадиционалните марки како Hyundai и Toyota. Овие возила се поевтини и обично нудат помали трошоци за одржување, што ги прави попосакувани кај купувачите на половни автомобили, е еден од резултатите на истражувањето.

Додека некои луксузни брендови како Jaguar, Land Rover и Lexus обично не губат многу во вредност, не е секогаш случај марките на луксузни автомобили да губат повеќе во вредност отколку попристапни брендови.

Автомобилите кои изгубија најмногу вредност низ годините се Chrysler, Audi и Seat. На пример, новиот Chrysler ќе изгуби 96,8 проценти од својата вредност со текот на времето (во просек 25 години), со што ќе стане бренд што губи најмногу вредност на пазарот. Иако потрошувачите ги сакаат Infiniti, BMW и Volvo, нивната вредност значително се намалува со текот на времето.

За споредба, автомобилите на Toyotа ги достигнуваат своите најниски вредности на 19 години, а БМВ на 21 година. Сепак, возилата на Toyotа губат околу 88,7 отсто од вредноста, а на BMW- 93,8 отсто.

Што ги предизвикува овие разлики?

BMW и другите марки на луксузни автомобили обично имаат карактеристики и технолошки решенија кои купувачите на половни автомобили не ги ценат. Ако можете да си дозволите ново BMW, Mercedes-Benz или Land Rover, веројатно сакате луксуз и што е можно повеќе иновации на возилото. Купувачот кој бара користен автомобил им дава приоритет на трошоците и трошоците за одржување пред сите непотребни функции. Затоа користената Тоyota е попривлечна за многу клиенти од BMW, вели автомобилскиот експерт Матас Бузелис.

Понатаму, сопствениците на Audi (пад од 96,2 отсто), Сеат (95,8 отсто) и Шкода (95 отсто) исто така не треба да очекуваат добра цена кога ги продаваат своите стари возила.

Просечната возраст на која возилата имаат најголема загуба во вредност е од 20 до 23 години. Сепак, различни марки на автомобили ја достигнуваат својата најниска вредност во различни периоди.

Porsche и Mini имаат најниска цена кога ќе наполнат 15 години. После тоа, нивната вредност повторно почнува да расте. Добро сочуваните модели можат да бидат исплатлива инвестиција. Isuzu, Suzuki, Kia и Dacia се на спротивната страна од спектарот – најниската вредност ја достигнуваат само кога имаат 30 години.

Додека обичен автомобил веројатно ќе заврши на депонија 20 до 30 години по напуштањето на производниот погон, Porsche или Jaguar со приложена сервисна книшка и беспрекорна историја може да станат уште повредни со текот на времето.

Ако моделот се смета за редок, вредноста на автомобилот може значително да се зголеми со текот на времето. Во 1990-тите, BMW произведе само 891 M5 E34 Touring возила. Од нив, 20 го носеа специјалното име „Електа“ и беа произведени за италијанскиот пазар. Придвижуван од 3,8-литарски мотор од 335 КС, овие модели имаат и посебна боја и внатрешен стил. Потрагата по користен избор денес е како да барате игла во стог сено. Љубителите на автомобили треба да бидат подготвени да потрошат најмалку сто илјади американски долари за Електра.