Покрај износот на плата и условите за работа, не е тајна дека на работникот влијае и однесувањето на претпоставениот (шеф, менаџер).
Добар тренер
На вработените им треба и ценат менаџер кој е подготвен да одвои време за пренесување на своето знаење и знае како да го мотивира својот тм. Не постојат вработени кои не е потребно да се водат и насочуваат, без разлика дали станува збор за искусен и докажен работник или приправник. Секој менаџер е потребно да даде фидбек и совети за работата која ја извршуваат.
Ги цени и им верува на вработените
Преголемото преоптоварување со ситници и постојано следење на работата на вработените, може да биде контрапродуктивно.
Продуктивен е и ориентиран кон резултати
Никој не сака да работи за мрзлив шеф. Факт е. Ние сакаме да бидеме дел од тим што остварува успех во деловно работење и тешко е да ги постигнеме ако нашиот лидер не не води од нас на пример. Ако сакате да извлечете максимум од вашиот тим, завратете ги ракавите и станете на работа!
Добар комуникатор и слушател
Ефикасно комуницирање е една од основните особини на квалитетен менаџер. Мора јасно и прецизно да прецизирате што сакате да постигнете. Кога ги слушате вработените луѓето се чувствуваат ценето и почитувано.
Има јасен вид / стратегија за неговиот тим
Во ред, јасно им објаснивте на своите вработени што се очекува од нив и кои се нивните индивидуални задачи, сепак, сè уште има простор за напредок и развој на посилна врска со целите на компанијата. Објаснете им како нивната работа се вклопува во “поголема слика“ и зошто секоја личност е важен елемент во механизмот.
Фото:Pixabay