Колку опаѓа опсегот на електрични автомобили на топлина?

74

Често зборуваме за губење на опсегот на електричен или plug-in хибриден автомобил за време на студено време, но недостатокот на ефикасност поврзан со топлината не треба да се потцени.

Да потсетиме дека за оптимално работење на батеријата, надворешната температура мора да биде помеѓу 15 и 25 степени. Подолу, како и над овие параметри, дел од енергијата се троши на одржување на температурата во нормалниот опсег на работа. Тогаш се троши многу енергија (во зависност од температурата), а не го ни спомнавме намалувањето на опсегот поради вклучување на климата за да ја задржите кабината на возилото на температурата што ја сакате.

Според „HAK“, студија на експерти од Recurrent се потпира на податоци од околу 7.500 електрични возила и покажа дека губењето на опсегот во случај на топлина може да биде и до третина од вкупниот опсег!

Статистичкиот мониторинг на Recurrent започнува на температура од 24 °C и покажува дека на ова ниво батеријата на автомобилот сè уште не го губи опсегот, но веќе на 27 °C опсегот почнува постепено да се топи. Со мало губење на опсегот на почетокот од 2,8%, потоа 3,5% на 29 °C. Така, до под 30 °C сè уште е разумно, и веројатно не е толку впечатливо бидејќи, на пример, досегот од 450 km би се намалил на 434 km на 29 °C. Надвор од тоа, работите се влошуваат, а досегот на електричниот автомобил сè повеќе опаѓа. Така загубата на 32°C би била 5%, би се зголемила на 15% на 35°C и до 31% на 38°C! Тоа значи дека од почетниот опсег од 450 километри, автомобилот сега надминува 310 километри.

Топлината влијае на опсегот на електричните автомобили, а инциденцата се уште е помала во лето отколку во зима. Покрај тоа, овие податоци може да бидат многу различни во зависност од автомобилот, некои од нив се опремени со топлински пумпи, кои го намалуваат оптоварувањето на високонапонската батерија.