Lamborghini Urus S, перформанси збогатени со уште повеќе луксуз

16

Lamborghini ја претстави најновата верзија на својот суперспортски SUV Urus, кој ја носи ознаката S и се одликува со зголемено ниво на луксуз

Lamborghini Urus оди меѓу легендите, а на негово место доаѓа Lamborghini Urus S, кој го зазема своето место и позајмува подобрена верзија на битурбо V8 моторот на италијанската компанија, кој го најде своето место во Urus Performante, кој постави рекорд на Pikes Peak претходно оваа година.

Онаму каде што оригиналниот Urus имаше 650 КС и му беа потребни 3,6 секунди за да забрза од нула до 100 км/ч, новиот произведува 666 КС и достигнува до „стотка“ за една десетина побрзо. Но, Performante е повторно побрз, му требаат само 3,3 секунди и е малку понапред кога станува збор за максималната брзина. Максималните 305 км/ч на S не се ништо подобри од она што стариот Urus можеше да го испорача, и фракционо помалку од бројката од 306 км/ч на Performante. Но, бидејќи тие бројки се претвораат во 305 и речиси 306 км/ч, тоа не е баш голема разлика.

Разликата во тежината помеѓу 2.197 кг тешкиот Urus S и 2.150 кг тешкиот Performante е поизразена и помага да се објасни разликата во бројките за забрзување, но каде што двете навистина се одделуваат е цената. Имено, Urus S чини 195.538 евра пред оданочување во Италија, што го прави значително поевтин од Performante од 218.487 евра.

Повеќе луксуз

Иако парот го дели истиот погон, Performante се смета за поекстремен автомобил насочен кон возачот, додека S е оставен малку повеќе да се фокусира на луксузот и софистицираноста. Во поставувањето на новиот S дел од стариот Urus се различните измени во дизајнот, вклучително и новиот преден браник кој стандардно се одликува со црно обоена лизгачка плоча од нерѓосувачки челик. Задниот браник е исто така нов и исто така доаѓа со мат црн долен дел низ кој се пробиваат издувните издувни цевки кои стандардно се челични, но можат да бидат опционални како мат, сјајна црна или светло хромирана боја.

Другите опции вклучуваат карбонска хауба, карбонски покрив и надградби на тркалата од 22 и 23 инчи за купувачите кои сметаат дека стандардните бандажи од 21 инчи не ги исполнуваат адекватно сводовите. Ниту внатрешноста не го избегнала третманот за надградба. Иако основната структура на контролната табла и распоредот се непроменети, има повеќе нови опции за украсување и бои, вклучително и двобојно Sportivo за оние кои сакаат да ги задржат работите на ниско ниво, и софистицирана облога со две бои со похрабри опции за бои и шевови кои можат да се најдат и кај Performante.

Преземено од Avtoplus.mk