
LinkedIn, социјалната мрежа фокусирана на бизнисот во сопственост на Мајкрософт, во средата соопшти дека сега има повеќе од 1 милијарда членови и додава повеќе функции за вештачка интелигенција (ВИ) за корисници кои плаќаат.
Преминувањето на границата од милијарда корисници го става LinkedIn – каде што членовите отвораат профил на резиме за нивното образование, работно искуство и професионални вештини – во највисокото ниво на социјалните мрежи кои вклучуваат ривали како Facebook и Instagram.
Околу 80% од членовите се пријавуваат надвор од Соединетите Држави, соопшти компанијата.
LinkedIn има ниво на бесплатно членство, но нуди и претплати за дополнителни услуги и опции. Корисниците кои плаќаат претплата од 39,99 долари месечно ќе добијат нови функции за вештачка интелигенција кои обезбедуваат попрецизни резултати при барањето на кандидати за работа.
Системот може да препорача и промени на профилот за да го направи корисникот поконкурентен за работа.
Алатката е дизајнирана да им помогне на корисниците да преминат „од она што порано беше само барање работа и чувство на несигурност до тоа да можат да постигнат огромен напредок со само една посета на страницата“, рече во интервјуто Томер Коен, директорот за производи на LinkedIn.
LinkedIn, исто така, во средата воведе копче што ќе ги кондензира долгите објави во неколку клучни точки прилагодени на секој корисник, давајќи, да речеме, професионалецот за продажба различен увид од, да речеме, брокерот на акции.