Луксузните акции во пад, причина: Гучи

26

Луксузните акции паднаа во Европа во средата, откако предупредувањето за профит од сопственикот на Гучи откри нагло забавување на побарувачката за производи од високата класа, особено во Кина.

Акциите на Керинг паднаа за дури 15 отсто во Париз, додека LVMH, втората највредна компанија во Европа и сопственик на брендови како Луј Витон и Тифани и Ко, во еден момент падна за повеќе од 3 отсто.

Швајцарскиот Richemont, кој произведува часовници Piaget, пенкала Montblanc и накит Van Cleef & Arpels, падна за 3 отсто. Во Лондон, домашниот британски бренд Бурбери, кој исто така предупреди на помал профит во јануари, потона за цели 6 отсто.

По ударот неколку години по пандемијата, компаниите за луксузни стоки сега се борат со послаба побарувачка на еден од нивните најголеми пазари: Кина. Потрошувачките чувства во втората по големина економија во светот се влошија поради продолжениот пад на пазарот на домување и поврзаното забавување.

Во непланираното ажурирање на тргувањето доцна во вторникот, Керинг рече дека очекува продажбата на нејзиниот најголем бренд Гучи во првиот квартал да падне за речиси 20 отсто во однос на претходната година, поради остриот пад во азиско-пацифичкиот регион. Севкупно, споредливите продажби во Керинг паднаа за 10 проценти во периодот.

„Големината на предупредувањето е вознемирувачка и предизвикува дополнителна загриженост за состојбата со високата побарувачка на потрошувачите“, изјави за Си-Ен-Ен Адам Крисафули, поранешен аналитичар на JPMorgan и основач на фирмата за пазарно разузнавање Vital Knowledge.

„Гучи веќе неколку квартали се соочува со некои проблеми специфични за компанијата, но ова ажурирање ќе предизвика дополнителна загриженост за состојбата на потрошувачката и кинеската економија“, додаде тој.

Кина се бори со продолжен период на дефлација, со рамномерни или пад на потрошувачките цени во последните месеци. Индексот на потрошувачките цени стана позитивен во февруари за прв пат по шест месеци, во голема мера поддржан од сезонскиот пораст на набавките поврзани со Лунарната Нова Година.