Модниот гигант LVMH се согласи да го купи производителот на очила од Лос Анџелес, Barton Perreira за 80 милиони долари, објави Wall Street Journal.
Компаниите за луксузни производи се свртеа кон очила, козметика и мириси како средство за привлекување на нова група помлади потрошувачи.
Познат бренд
Бартон Переира доби лојални следбеници во САД во последниве години, со ѕвезди како Сандра Булок, Деми Ловато и Рајан Гослинг. Брендот, чии рамки се направени во Јапонија, управува продавници во неколку американски градови.
Брендот е основан во 2007 година од Бил Бартон и Пети Переира, кои ќе останат во компанијата.
„Брендот е добро познат и етаблиран во САД, но гледаме огромна можност да го прошириме“, рече Алесандро Занардо, кој го предводи одделот за очила на LVMH, Телиос.
Што е Телиос?
Thelios, кој беше формиран од LVMH во 2017 година, создава и дистрибуира рамки за Dior, Fendi и Givenchy, меѓу другите брендови LVMH. Ја удвои продажбата во изминатите две години, зголемена со купување лиценци за повеќе брендови на LVMH, како и со проширување на нови пазари.
Покрај купувањето лиценци за брендовите на LVMH, вклучувајќи ги Селин, Стела Макартни и Фенди, Телиос исто така се обиде да се прошири преку аквизиции. Во септември објави дека ќе купи француски врвни очила за сонце Vuarnet за необјавена сума.
Пазарот на очила се очекува да достигне вредност од 246,47 милијарди долари до 2030 година, од 161,61 милијарди долари во 2023 година, според истражувачката фирма Fortune Business Insights.