Мал бизнис, голема визија: Како да постигнете успех

82

Како да се развие мал или среден бизнис до степен на извоз на стоки и услуги за прв пат или проширување на извозот во нова земја може да биде исклучително наградувачко искуство за сопствениците на бизниси.

Но, ако почнувате од нула, да знаете како да започнете со извоз на вашите стоки и услуги, исто така, може да изгледа како невозможна и тешка задача.

Добрата вест е дека има помош и многу начини да ги развиете вештините што ви се потребни за успешно да продавате стоки и услуги во странство, од патување до саеми, до барање партнерства со дистрибутери и аплицирање за можно финансирање…

Планирајте како професионалец

Најуспешните сопственици на бизниси никогаш не престануваат да планираат однапред. Ова исто така важи и за пазарните податоци и информации кои се релевантни за вашиот конкретен производ или услуга.

Лесно проверете ги правилата за извоз за која било земја

На пример, Велика Британија има обезбедено трговски договори со 70 земји (како и земјите од ЕУ), а постојано се преговара за нови договори, пренесува Гардијан.

Затоа е потребно да се распрашува за се.

Научете нови работи и стекнете бизнис знаење

Без разлика дали сте оделе во бизнис школа или не, секогаш можете да го подобрите вашето меѓународно деловно знаење со посетување различни курсеви и обуки.

Присуствувајте на вистински настани

Од саеми до сесии за вмрежување, присуството на вистинските настани може да помогне во зајакнувањето на вашиот бизнис и да ви даде идеи за начини да го зголемите вашиот извоз. Имајте увид и распрашајте се за секоја дестинација.

Размислете да се приклучите на деловна организација

Од советодавни центри посветени на подобрување на вашето знаење за извоз до пристап до царински и трговски експерти, деловната организација може да биде рудник на информации за членовите. Можеби ќе можете да се придружувате на редовни вебинари и сесии и да добивате корисни одговори за меѓународните трговски правила.

Отклучете ја „Моќта на финансирањето“

Пристапот до финансии може да биде разликата што ви помага да добивате договори, да исполнувате нарачки и да имате доволно средства, пишува Гардијан.